sklepy internetowe

asior   -nothing but eventing-
13 czerwca 2011 08:50
Gaga, w takim razie chyba sobie wyrobie karte stalego klienta w Atosie  😜
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
13 czerwca 2011 09:26
Jak to jest z tą dostawą w atosie? Patrzę na zakładkę "koszty dostawy", tam jest napisane, że dostawa darmowa, natomiast gdy chciałam wybrać sposób dostawy przy składaniu zamówienia, pojawiły mi się różne opcje kosztów wysyłki i to niemałych...
ash   Sukces jest koloru blond....
13 czerwca 2011 09:38
Makrejsza wybierz opcję PRPMOCJA 0zł!
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
13 czerwca 2011 09:44
Ok, dzięki 🙂
może mi ktoś powiedzieć o co cho??
http://www.okser.pl/kentaur-napiersnik-elastyczny-bremen-p-4104.html
Napierśnik elastyczny. Skórzane paski w środkowej części. Bez gum elastycznych. Okucia nierdzewne.

to jaki on w końcu jest, z gumami czy bez??


Musisz porównać sobie ten napierśnik z innym napierśnikiem gdzie część środkowa jest elastyczna.
skórzany środek:
http://www.norviva.pl/dla-konia/siod/napiersnik-elastyczny-bremen.html
elastyczny środek:
http://www.norviva.pl/dla-konia/siod/napiersnik-elastyczny-rivas.html
" - "  dla sklepu konik.com.pl

koszyk klienta oproznia sie samoistnie , nawet jak ma sie wlaczona strone, nie ma podanej wagi towaru a od tego uzalezniony jest koszt przesylki, ja wybralam opcje "kurier" choc okazalo sie ze moja przesylka by kosztowala prawie polowe taniej poczta. no ale nic. szczegoly techniczne, dobrze ze pan przez gg pomogl mi odnalezc towary. kurer powinien dostarczyc szybciej. nieprawda;] przesylke dostarczono po tygodniu, a pan ze sklepu jeszcz emi udowadnial, zreszt na pocztku ironizujac, ze kurier niby u mnie byl i to 2x (wkleil sfabrykowany list przewozowy, ze bylo awizo, potem odmowa przyjęcia!) oczywiscie dzwonilabym do firmy kurirskiej ale w potwierdzeniu wyslania nie bylo ani nazwy firmy ani nr paczki, a kontakt mailami jest b. powolny. gdy wyjasnilam, ze to niemozliwe (dokladnie jak i dlaczego), przyznal mi racje, ciekawe czy odda mi za zawyzona przesylke? pewnie nie, nie zaoferowal, ma tylko zareklamowac u kuriera, niby ;].
po otwarciu paczki zauwazylam ze przyslal mi inne czapsy niz zamówiłam. ciekawe czy wymieni? i czy sam zaoferuje, ze pokryje koszta?
tak czy siak juz napewno nic u nich nic nie kupie ;/
Wielki, wielki plus dla GRENE.PL!
Świetny kontakt, gigantyczne zamówienie skompletowane w dwa tygodnie (chociaż niektóre towary mają dłuższy czas oczekiwania), i jeszcze dostałam rabat  😍
ogromny PLUS dla GNL!
bezproblemowy zwrot i dobry kontakt, w razie czego zadzwonią i zaproponują coś innego, jeśli nie ma tego na stanie. naprawdę profesjonalne podejście do klienta.
plus dla x-horse.com!!
i kolejny dla galloper.pl!!!
ankers, To rzeczywiście jest ich plus, gorzej, że wiekszości towaru nie mają na stanie.. 🙂
asior   -nothing but eventing-
26 czerwca 2011 18:10
Czy komukolwiek dziala na stronie www.ihaha.pl program do wybierania kolorow w czaprakach Mattesa?
Kilka dni temu mi działała, teraz nie. Jak one zdrożały od ubiegłego tygodnia  😲
asior   -nothing but eventing-
26 czerwca 2011 18:28
No wlasnie, a niedawno kosztowaly 165 czy 180  🙄  Kurcze, to ani razu widocznie nie trafilam na moment, gdy ten program dzialal, a wchodze srednio raz na tydzien, moze dwa na ta strone.
Czy ktoś zamawiał ze sklepu internetowego Marstalla? Chodzi mi o przesyłkę za pobraniem -> przy przedpłacie przelewem piszą, że przesyłka kosztuje tyle i tyle, a przy opcji "za pobraniem".... przesyłka 0 zł. Czy to znaczy, że jak sobie zamówię paszę za pobraniem, to zapłacę za nią tylko cenę worka i nie podliczą mi za samo pobranie? Aż mi ciężko w to uwierzyć.
Wielki +++!!! dla sklepu www.rgrpartners.com/sklep Błyskawiczna wysyłka i miła obsługa!  Pierwszy raz tam robiłam zakupy, ale na pewno nie ostatni!
hejka 😉 gdzie kupię fajny płaszcz męski... jeździecki coś w stylu western ??
OGROMNY PLUS i PODZIEKOWANIE dla :

Animalii i MK Sklep !!!!

REWELACJA !
Mały + dla GNL, siodło doszło po 1,5 czasu od zamówienia, lecz od spodu było brudne jakby ktos na gołego konia juz wcześniej przymierzał, dodatkowo przysłali nie ten łek co trzeba musiałam na własny koszt im odesłać i po tyg dostałam ten co powinnam,
dodatkowo prosiłam aby wysłali na inny adres  niz ten co jest zarejestrowany na stronie, pisałam dzwoniłam z łekiem wysłałam karteczkę z adresem i co..??? wysłali na tamten adres.. 😵ogólnie jestem na - z wysyłka. I raczej juz u nich nie kupie. W sumie plus powinien byc za dość dobry kontakt.
Duży + dla Bergo! Zamówiłam w czwartek wieczorem Endure na owady w super korzystnej cenie a w sobotę rano zapukał do mnie kurier 🙂 Bardzo dobry kontakt, bardzo dobra cena i bardzo szybka przesyłka - polecam 🙂
Gillian   four letter word
04 lipca 2011 15:08
a od sklepu Stefandis nadal zero informacji, chociaż mija drugi miesiąc czekania na pasze. Celowo się nie przypominam, zobaczymy kiedy łaskawie zaskoczą.

Robiłam kiedyś zakupy w Atosie, skoro się tu przewinął - wszystko ok, ale wysyłka darmowa tylko przy przedpłacie. Hmmm. Może gdyby nie to, że mam z tym kkiepskie doświadczenia i dwa sklepy nadal wiszą mi kasę, to pewnie bym się zgodziła. Po prostu trust no one, żadnego wpłacania z góry. Niemniej kontakt ze sklepem bardzo sprawny i paczka o czasie.
Niestety. Ja po 3 meilach i 4 malo milym wkoncy dostalam z 4 dni temu zwrot kasy ze stefanidisu.. Jakis koszmar z ta firma, chyba sie juz spallili, bo stracili pelno klientow....

Od 5 maja z nimi walczylam... zenujace.
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
06 lipca 2011 06:13
Skoro jest z nimi taki problem, to nie da sie tego gdzieś zgłosić? Nie wiem, np do wydziału ochrony konkurencji i knsumentów? Przecież to jakaś farsa  :/
ogromny plus dla GNL, tradycyjnie dla Animalii, a największy plus dla atos.sklep.pl🙂
Też mam problem ze sklepem Stefanidis podobno mają problem z dostawą produktów z Niemiec.
w każdym razie 2 tydz. czekam na zwrot pieniędzy.

Jak zawsze plus dla sklepu Animalia szybko, sprawnie i odbieram na miejscu.
Ogromny plus dla mk sklepu, expresowa wysyłka.
Ode mnie też duży plus dla mksklepu. Coś pomieszałam z adresem do wysyłki przy składaniu zamówienia i od razu ktoś do mnie zdzwonił, żeby się upewnić, gdzie paczkę wysłać. No i wpłata wczoraj wieczorem, a paczka już wędruje do mnie kurierem. 
+ Animalia
+ MK Sklep...


Jednak sie da szybko i bezproblemowo , w dodatku z super kontaktem...

Duży minus dla sklepu Animalia  😤
Kupiłam produkt z terminem realizacji określonym jako 5-7 dni.
Po 13 dniach od zaksięgowania mojej wpłaty to JA skontaktowałam się ze sklepem z pytaniem o tą zwłokę i dowiedziałam się tyle, że nie wiadomo kiedy mogę się spodziewać realizacji, że towar powinien być w ubiegłym tygodniu, ale nie musi.
Dziś mija 20 dni, a sklep nadal "Kompletuje/pakuje" ten mój produkt...
- dla Equiversum
Kupiłam siodło jeszcze w tamtym roku i nie mogę się do dziś doprosić paragonu lub innego dowodu zakupu. Naprawdę nie mam już pomysłu, co z tym zrobić. Chyba doniosę do skarbówki...
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się