Oferta Lidla, Netto i innych niekońskich marketów

Subaru

macałam je kiedyś i myślę, że dadzą. Wiadomo pewnie z czasem się trochę wyklepią, ale guma wygląda na dość wytrzymałą, a to futerko- bajka 🙂
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
10 listopada 2011 19:40
byleby jeden sezon  dały rade to bedzie ok 😉 dzieki 🙂
Dzisiaj zaliczylam pierwszy teren w swojej kurtce narciarskiej z lidl. Zdała egzamin  😎
Alaska, subaru2009,  te 'gumiaczki' wcale nie są z gumy 😉. Są z takiego fajnego tworzywa EVA. Taka pianka jakby, przez co są bardzo lekkie i jest w nich dość ciepło. Ja co prawda nie mam doświadczenia z dokładnie tymi, ale tato ma buty z tego tworzywa (http://allegro.pl/kalosze-lekkie-grenlander-eva-r-44-i1887384748.html) i są super, co prawda za duże na mnie kilka rozmiarów ale baardzo wygodne.
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
10 listopada 2011 20:15
mi wszystko jedno z czego, byleby grzały i nie przemakały, a te na takie wyglądają😀
Sisisa te co pokazałaś w linku byłyby lepsze :< szkoda że takie duże numery :<
ja ostatnio kupiłam kalosze z wkładką polarową czy jakąś taką, mocno grzejącą w SNC za 39zł, polecam 🙂
No, gumowe nie grzeją, wręcz przeciwnie. Na zimę się zupełnie nie nadają.
Natomiast o tych piankowych słyszałam niejedną pochlebną opinię, że lekkie i ciepłe. I nie przemakają, oczywiście.
subaru2009, damskie też są, tylko krótsze http://www.tinyurl.pl?hFlm13c6.
Te długie są fajowe, można po dużej wodzie chodzić (my kupiliśmy je na powódź), nic nie przemaka, nie są śliskie, szybko schną, a z wkładką jest cieplutko 🙂.
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
10 listopada 2011 20:44
http://allegro.pl/kalosze-sniegowce-pianki-eva-demar-luna-39-40-i1927790726.html jednak zainwestuje w te i sobie zamówie 😀 wyglądają lepiej niż tamte i skoro mówisz, że sprawdzone to dobrze 😀
Sisisa dziekuje 😀