sklepy internetowe

+ dla gnl.
Przesyłka trochę trwała, ale i rzeczy zamówiłam całkiem sporo, od napierśnika z wytokiem po miśki na kantar. Długą przesyłkę wynagrodził jednak super kontakt (nie to co okser...)
Olbrzymi minus dla Horse House !!! Poza dobrym kontaktem ten sklep nie ma już dla mnie w ogóle plusów. Zamawiałam oficerki, 40razy przed zamówieniem dzwoniłam i pytałam czy rozmiar w którym chcę zamówić oficerki jest produkowany, ile trzeba czekać itd itd. Odpowiedż uzyskałam, że ten rozmiar oczywiście jest produkowany, że oczywiście nie ma najmniejszych problemów żeby go zamówić. Jak tylko oficerki przyszły dostałam info ze sklepu, że już są, jeszcze przed wpłaceniem kasy pytałam czy to napewno ten rozmiar, wysokość, szerokość, odpowiedż: Tak, wszystko tak jak Pani zamawiała. Dostałam oficerki i co ja pacze?! wysokośc i numer stopy ok ale szerokość nie ta! nosz kur**. A dzwoniłam, pytałam, upewniałam się. Jeszcze tak kłamać w żywe oczy. Myśleli, że się nie zorientuje jak odbiore paczkę?! Dzwonie, żeby wyjaśnić sytuację i dowiedziałam się (pomimo zachowanej korespondencji mailowej mówiącej zupełnie coś innego), że właśnie taki rozmiar zamawiałam. Cycki mi opadły. Dobrze że mogę je oddać. Od dziś nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie. Nie dość, że dostaniecie zupełnie coś innego niż zamawialiście, to jeszcze będą wam wmawiać, że właśnie to chcieliście zamówić.
+ dla konika - darmowa wysyłka od 150 złociszy i w końcu mają sensowny system rabatowy
🏇
Mega + dla P.Podkowy! Moja wpłata pewnie jeszcze nie dotarła, a przesyłka już w drodze!  😅
+ dla konika. Wymieniona derka, mimo braku paragonu. Kurier gonił mnie z paczką po osiedlu dzisiaj bo widział jak wyjeżdżam z domu, co dla mnie jest plusem dla pana kuriera  😀
cranberry   Fiśkowo-Klapouchowo
15 stycznia 2013 11:30
Wielki plus dla premier-equine.co.uk . Zamówienie złożone 9 stycznia, dziś odebrałam paczkę od kuriera.
+ dla Hippoland Szybko i wszystko dokładnie takie, jakie miało być 🙂
Ja ponownie mega duży + dla animalii! Wszystko ok, grzecznie, miło, o czasie, z informacjami dot. produktów, na których dostarczenie trzeba czekać dłużej. Super!
HorseSense   Horse sense = stable thinking...
16 stycznia 2013 11:58
Kochani, czy ktoś kupował w sklepie Herdzik?  :kwiatek: Wyszukiwarka daje mi wyniki stare i niezbyt pochlebne, ale zdumiewają mnie ceny. 200 zł za czaprak bawełniany podszyty wełną naturalną, 50 zł za wełniany tunel na popręg i kilka innych "ciekawostek", martwi mnie tylko, czy to a) nie szajs straszny, b) nie fikcyjne rzeczy, które zobaczę po miesiącu albo wcale.
+ dla Amigo, sprzedawcy mają wielką cierpliwość do wybrednych  😎
+/- dla GNL, zamówienie było nieduże, a szybko obsłużyli i niezłe zgrzebło dodali. Z kolei ostatnio sprzątając skrzynkę znalazłam zapytanie do nich, ma już rok i nie odpowiedzieli. Dowiedziałam się wszystkiego na temat tego, co w GNL chciałam kupić, od pani z Amigo.
+/- dla Czempiona, można tam znaleźć ciekawe rzeczy i o cenę się potargować  😉 , z kolei ze wszystkiego mają po jeden-dwa modele, dobrej jakości, ale niewielki wybór czasami przeszkadza. Mają Podium i Pro Light.
Czy ktoś ma jakikolwiek kontakt z okserem? Nie potrafię się do nich dodzwonić od kilu dni, tzn jest sygnał ale nikt nie odbiera mojego telefonu. Zamówiłam towar w listopadzie, obiecywali, że wyślą, potem nagle zwrot kasy.
Oczywiście od 20 grudnia czekam na zwrot i doczekać się nie umiem.
Na mojego maila z groźbą, że przeniesiemy się do sądu, dostałam odpowiedź:
Witam,
Pracujemy od pon do piątku w godz 8-16 i mamy 3 numery telefoniczne. Proszę dzwonić w godzinach pracy, a nie pisać obraźliwe maile. Nigdy nie było sytuacji żebyśmy komuś pieniędzy nie oddali, ale dla nad tez czasy sa trudne. Zwrot Pani dostanie w pierwszej kolejności w poniedziałek


Mamy czwartek, kasy nie ma, telefonów nie odbierają. Poza tym co to za tłumaczenia, że czasy są dla nich trudne? Dla mnie też!
Chyba pół tego wątku to skargi na oksera,ja im groziłam juz UOKiK,miej ich gdzieś i naprawdę udaj się do organów władzy,moze jak ich ktoś kopnie w tyłek,to coś zacznie się dziać.
anja_daniel   Janna,Kuba,Kratka i Kewa 4 koniska :)
17 stycznia 2013 12:34
19 grudnia zamówiłam swojemu Janulcowi ochraniacze (przód,tył), kantar, kaloszki od okser, przyszła teraz w poniedziałek paczka nie ten kolor ochraniaczy bez kantara, nie mogłam przez ten czas dodzwonić się na ich infolinię, później tłumaczyli to remanentem w sklepach,
poinformowałam grzecznie Panią, że nie może wystawiać rzeczy na sprzedaż nie mając ich na stanie najnormalniej wprowadza w błąd konsumenta i jeżeli wystawia coś na swojej stronie po złożeniu zamówienia nie może mi podnieść ceny za daną rzecz, ponieważ Pani mądra kazała mi jeszcze dopłacić 5zł  dziwnie ta ich firma prosperuje
Ludzie, ja Was nie rozumiem, ciągle są skargi na okser. pl a Wy dalej tam  kupujecie. Przecież piszemy tu opinie ku przestrodze, ale widzę, że zgodnie ze starym porzekadłem "Polak mądry po szkodzie". Po co się tak stresować, jest tyle różnych normalnych sklepów jeździeckich. W naszym kraju najliczyłam ok. 150. Pozdrawiam 😁
PumCass   zachowaj zimną krew!
17 stycznia 2013 13:11
koniareczka22 podejrzewam, że nie każdy zagląda do tego wątku i po prostu robi zakupy w Okserze, sądząc ze będzie jak zawsze wszystko OK, a tu nagle klops i tylko przybywa kolejnych zwiedzonych klientów do tego wątku  😉
Livia   ...z innego świata
17 stycznia 2013 13:19
kare_szczescie, o matko  😲 Daj znać czy coś poskutkowało. Ja musiałam zamówić inną rzecz zamiast zwrotu kasy, żeby w ogóle zamknąć sprawę przed końcem roku, a zamówienie też składałam w listopadzie.

koniareczka, mnie się współpraca z Okserem wcześniej układała dobrze, zamawiałam tam kilka razy i zawsze było na czas, ale po ostatniej akcji już na pewno do nich nie wrócę.

Przy okazji plus dla agroarm.pl - ochraniacze, które Okser ściągał dwa miesiące, agroarm ściągnął w 3 dni 😎

edit: dopisek.
Ogromny + dla Animalii i GNL. Wszystko szybko, sprawnie i przyjemnie  🙂  Natomiast wieelki - dla Oksera za czas oczekiwania, mimo że towar niby dostępny od ręki, a czekałam 3 miechy. Na szczęście wzięłam za pobraniem. Ale jeszcze wczoraj telefony odbierali.
Plus dla sklepu konik,wysyłka błyskawicznie,wszystko zgodnie z zamówieniem,no i >150 zł darmowa wysyłka 🙂 Chyba zostanę stałym klientem,bye bye Okser,kiss my ass.

Swoją drogą byłoby dla nich dobrze,jeśli tak cienko przędą zrobić -30%,-50% off stanu magazynowego,sprzedać to-my będziemy zadowoleni,bo kupimy taniej,a oni że sprzedali.
Mega + dla P.Podkowy! Moja wpłata pewnie jeszcze nie dotarła, a przesyłka już w drodze!  😅


U nas tak zawsze 😉 Więc po raz kolejny
wielki plus dla pana Podkowy nie tylko za ekspresową wysyłkę, ale za całokształt.

Okser bez zmian - padaka ==
zrobić -30%,-50% off stanu magazynowego,sprzedać to-my będziemy zadowoleni,bo kupimy taniej,a oni że sprzedali.


A potem i tak by się nagle okazało, że rzeczy z wyprzedaży magazynowej nie ma w magazynie i muszą ściągnąć.  😁

W jakim sklepie znajdę duży wybór ogłowi Stubbena? Bo google wypluwa mi tylko Mustanga i jakieś pojedyncze modele w innych sklepach, ale nie ma tego, na którym mi zależy.
Altiria, w Arpavie ?
koniareczka22, zamawiałam w tym sklepie wiele razy i wcześniej nie było problemu. Teraz zamawiałam z wyprzedaży więc byłam pewna, że to wyprzedaż jakiś końcówek więc na 100% będą na stanie.
przed chwilą dostałam maila, że zamówienie z premier equine złożone wczoraj o godz. 23 zostało już wysłane!  😜

a jutro minie miesiąc od złożenia zamówienia w horsehouse i nadal czekam  🙄
Ktoś   Dum pugnas, victor es...
17 stycznia 2013 18:01
Altiria, w Arpavie ?


absolutnie tak, fachowa obsługa,proponuje zadzwonić,jak czegoś nie mają,to ekspresowo ściągną,są dystrybutorem na Polskę 🙂
Altiria, popieram w 100% to, co napisała Ktoś.  Moje ogłowie ma np. nachrapnik, którego niby do niego nie można zamówić, a jednak go dostałam 😉
Polecam pasze-lublin.pl 🙂 zamówienie szybko dotarło, a do tego sprawny kontakt 🙂 no i fajne ceny!
Ogromne +++ dla Bergo.pl zamawiałam u nich wiele razy a standard jest cały czas taki sam- bardzo wysoki. Wszystko na czas albo i nawet przed czasem, super kontakt mailowy i telefoniczny no i mają bardzo konkurencyjne ceny.
Ogromny + dla pasze-lublin.pl wszystko sprawnie i szybko!
+ dla konika
szybko, sprawnie, w promocji .
Ktoś, anai, przyznam szczerze, że zajrzałam tam i od razu wyszłam, bo odstraszyła mnie szata graficzna.  😁
koniareczka22, jest dokładnie tak, jak mówi PumCass. Ja też wcześniej nie zaglądałam do wątku i złożyłam zamówienie w Okserze. Kontakt masakryczny, cieszę się, że nie przelałam pieniędzy, tylko po jakimś czasie bez odpowiedzi (mimo wysyłanych maili z prośbą o odp. oraz dzwonienia na ich "infolinię", gdzie nie odbierali telefonów) zrezygnowałam z zamówienia.

Plus na GNL, super kontakt, paczkę dostałam po kilku dniach od złożenia zamówienia, wszystko pasuje, dorzucili trzy katalogi i breloczek 🙂
Ja czekam 3 miesiąc na paski do ostróg z Febro.... rozumiem że Petrie wysłało im zły kolor, nie rozumiem juz tego, że Petrie wysłało im ponownie zły kolor...zamówiono paski po raz trzeci 20 grudnia.... dziś 18 stycznia...fatalnie !!!
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się