sklepy internetowe

a jutro minie miesiąc od złożenia zamówienia w horsehouse i nadal czekam  🙄

paczka już jest w drodze do mnie, ale chyba nie prędko znowu zamówię coś z horsehouse...

edit
odebrałam przesyłkę i okazało się, że dostałam jeden kantar, zamiast dwóch  😵
masakra  👿
Zgłaszam, że udało mi się odzyskać kasę z oksera. Dopiero po pisemnych groźbach.
+ dla konika. Szybko i sprawnie. Polecam 😉
wielki + dla equishopu za błyskawiczną, bezproblemową wysyłkę
- za nieaktualizowanie strony (dostępności produktów oraz chaos w opisach)
- dla Amigo. Zamawiałam napierśnik, a dostałam torbę na szczotki, bo na poczcie źle nakleili adresy, po czym jak zadzwoniłam do Amigo zgłosić sprawę, to pani ponarzekała na pocztę po czym kazała mi odesłać torbę pocztą do amigo, a ona mi odeślę napierśnik kurierem 🤔wirek: i żadnego przepraszam też nie usłyszałam

przy okazji - dla poczty polskiej, bo dostałam szybciej list ekonomiczny, niż druga osoba moją priorytetową paczkę 😁
+ dla Bergo. Szybka wysyłka, świetny kontakt, wszystko cacy!!!
Nirvette   just close your eyes
22 stycznia 2013 20:19
wielki + dla equi-point.pl, na bierzaco bylam informowana co sie dzieje z moim zamowieniem, wczoraj dostalam meila, ze zamowienie zostalo wyslane, a dzisiaj juz ciesze sie z nowego czapraczka.  😀
[quote author=Dżastin link=topic=81.msg1661017#msg1661017 date=1358877695]
- dla Amigo. Zamawiałam napierśnik, a dostałam torbę na szczotki, bo na poczcie źle nakleili adresy, po czym jak zadzwoniłam do Amigo zgłosić sprawę, to pani ponarzekała na pocztę po czym kazała mi odesłać torbę pocztą do amigo, a ona mi odeślę napierśnik kurierem 🤔wirek: i żadnego przepraszam też nie usłyszałam

przy okazji - dla poczty polskiej, bo dostałam szybciej list ekonomiczny, niż druga osoba moją priorytetową paczkę 😁
[/quote]
Bez przesady - każdy ma prawo się pomylić - nie myli się jedynie ktoś, kto nic nie robi...
Skoro Amigo bez problemu takie pomyłki rozwiązuje, to skąd "-" ?
_Gaga W zasadzie jest to wina poczty, ale Amigo zdziwiło mnie tym że z własnej kieszeni miałam zapłacić za zwrot towaru. Stąd ten -
+ dla Pana Podkowy, jak zwykle świetny kontakt, błyskawiczna wysyłka i gratis próbka sieczki

+ dla sklepu Equiland - szybka wysyłka, informacje o realizacji zamówienia na bieżąco, miły kontakt
+ dla equi shop'u. W 24 godz paczka u mnie.
OGROMNY + dla sklepu dobry-koń. Świetny kontakt, ekspresowa wysłka i przede wszystkim za super promocje - dzięki czemu Casco Champ już jest mój  😁
+ dla equishop, szybko, tanio i konkretnie. I paczka o wartości 430 kosztowała 260 🙂
zostały tylko M-ki z tej pięknej dery  🙁

(nie ten wątek  :icon_redface🙂
+ dla GNL za błyskawiczny zwrot na konto  🤔
wielki + dla konika.
Szybko, sprawnie, zgodnie z opisem,
pełne zadowolenie 🙂
Moon   #kulistyzajebisty
23 stycznia 2013 20:14
Plus dla Galopady - błyskawiczna przesyłka i jeszcze większy plus, za realne stany magazynowe na stronie!
+ dla horsehouse za cierpliwość do mojej osoby  😎

2 razy ściągali mi termobuty mountain horse w rozmiarze 37, po czym okazały się za duże i wymienili na 36  😵
bardzo duży + dla premierequine.co.uk

+ dla equishop.pl
Duży + dla Bergo - bardzo miła obsługa spokojnie rozwiązująca robiące przeze mnie problemy 😎 Błyskawiczny zwrot pieniędzy i wysyłka.
i + dla agroarm - szybko i zgodnie z opisami na stronie.
mega, megaśny plus dla dobry-koń i forumowej minerwy!! dobrała mi  piękny zestaw, w super cenie, świetnej jakości🙂 w tempie  niemal światła🙂 POLECAM!!
Składał ktoś w ostatnim czasie zamówienie w amigo? Wszytko ok? Złożyłam zamówienie 16.01  przelew poszedł jakoś na drugi dzień. Na stronie zamówienie nadal widnieje jako  nieopłacone... 18-stego  dostałam maila, że paczka przygotowana do wysłania tylko czekają na pieniądze i od tej pory cisza, wysłałam wczoraj maila z zapytaniem czy została zaksięgowana kasa ale echo. Może maja dużo zamówień.
sandi - ze sklepami internetowymi w okresie wyprzedaży najrozsądniej rozmawiać przez telefon... Akurat z Amigo się przyjemnie rozmawia :-)
Nigdy nie miałam z nimi problemy dlatego sądzę, że mają spore zamieszanie właśnie z powodu wyprzedaży  😉 no nic będę dzwonić.


edit. I nadal problemu nie mam, właśnie listonosz przyniósł mi paczkę  😉 Dlatego jak zawsze duuuuży plus dla Amigo.
Najprawdopodobniej nie była aktualizowana strona dlatego wprowadziło mnie to w błąd.
ekuss   Töltem przez życie
25 stycznia 2013 16:04
Do mnie doszła paczka z oksera i mimo czekania to jestem zadowolona,bo mi na fajniejszą zamienili 😀
....zamienili.... bo znowu czegoś nie mieli ??? Standard. Ja złożyłam w grudniu zamówienie, ale jak się okazało, że nie ma tego co chce, ze mogą mi "zamienić" to podziękowalam 🤬
[quote author=kare_szczescie link=topic=81.msg1660288#msg1660288 date=1358847070]
Zgłaszam, że udało mi się odzyskać kasę z oksera. Dopiero po pisemnych groźbach.
[/quote]

Mi również!!
czy ktoś zamawiał z tego sklepu: http://www.czempion.pl/sklep/ i miał jakieś zastrzeżenia lub pozytywne nastawienie do sklepu?
HorseSense   Horse sense = stable thinking...
26 stycznia 2013 13:46
Ja zamawiałam w Czempionie, mają sklepy w Rzeszowie i Dębicy, chociaż czasami wybór mały i trzeba poczekać. Pisałam już o nich w tym wątku, bardzo fajny kontakt, można stargować cenę, jak dla mnie plusem są też trudno dostępne gdzie indziej marki - w moim przypadku Podium  😅
Duży plus dla equishopu, pani od razu zadzwoniła, wysłuchała wszystkich moich próśb i była naprawdę bardzo miła i pomocna, w dodatku paczka bardzo szybko u mnie, jedyne zastrzeżenie mam do bardzo niemiłego kuriera GLS, ale to już nie wina sklepu... 😉
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się