sklepy internetowe

Przestrzegam przed sklepem unicorn skrzypczak,nie wiem jak można zrobić coś takiego,żeby pieniądze z przyjętego zwrotu,mimo podanego w mailu numeru konta przelać na konto poczty polskiej, która dokonywała wpłaty na konto sklepu z tego tytułu,że płaciłam pobraniowo.
Suma nie była mała,a teraz jest to taka sytuacja że nie mam tych pieniędzy,zaś leżą one na zbiorczym koncie poczty polskiej.
(post też dałam do nieuczciwych,ale tu chyba pasuje bardziej)

Kwota nie jest mała,a ja nie wiem co zrobić z tym.
Jak to nie wiesz co z tym zrobić? Napisać do nich i oni muszą to załatwić...
Napisałam,właścicielka sklepu stwierdziła,że otrzymam zwrot z poczty polskiej (ciekawe jakim cudem)
To poproś ją o potwierdzenie dyspozycji że taką zrobiła🙂 Wiesz w sumie każdemu moze zdarzyć się błąd. ten co nic nie robi nie popełnia błędów🙂 Ale ważne teraz jak to zostanie załatwione
Dla mnie to nie jest błąd,bo prowadząc sklep internetowy powinno chyba się wiedzieć,że pobraniówki przychodzą z konta poczty,a nie prywatnych kont kontrahentów.Potwierdzenie mam,tym bardziej mnie to złości,że w mailu sprzed tygodnia podałam swój numer konta,więc dla mnie to jest niezrozumiałe.A e przelew został zrobiony na adres poczty na ul.Łączyny,to teren dzielnicy służewiec,i wycieczka tam kosztowała mnie będzie dwie godziny czasu,aby to odkręcić,gdyż właścicielka idzie w zaparte,że zwrotu dokona poczta ( a nie ma prawnej podstawy aby mi te pieniądze wydać)
żenada.
Spokojnie ja nie bronię tutaj w zaparte nikogo. Po prostu pomyślałam że może ktoś był zmęczony i źle spojrzał i nie zauważył że to było pobranie. Nie denerwuj się. Ważne aby się dobrze wyjaśniło. Moim zdaniem to oni powinni poprosić pocztę o zwrot a w międzyczasie zwrócić na prawidłowe konto Tobie pieniążki.
Telefon na pocztę zaowocował informacją że konieczna jest reklamacja w biurze reklamacji finansowych PP,i to nie wykonana przeze mnie,ale przez nadawcę,a nie sądzę aby właścicielka kwapiła się,aby wysłać tam list polecony lub faks (idzie w zaparte,że pieniadze dostanę z PP)- czas rozpatrzenia reklamacji przez PP : 14 dni.Ze strony sklepu żadne przepraszam anie przyznanie się do błędu nie padło, propozycja zwrotu pieniędzy niezależnie od sprawy z pocztą na razie również nie,i sądząc po tonie maili to będę czekać na pieniądze aż rozpatrzą reklamację.Chyba zgłoszę sprawę do UOKiK, czekać nie będę ponieważ wg. regulaminu sklepu na zwrot czeka się 10 dni roboczych,dziś jest dzień 7.I chyba zgłoszę to do UOKiK także dlatego,że zapisy zawarte w regulaminie sklepu są niezgodne z ustawą, o ile w wewnętrznie obowiązującym regulaminie można zawrzeć wszystko, ja jestem klientem i zapisy niezgodne z ustawą są przez urząd UOKiK karane - sklep dostaje karę finansową.W dalszym ciągu zachodzę w głowę, jak można przelać na konto poczty z podaniem w tytule danych urzędu PP i spodziewać się że magicznym latającym finansowym dywanem dotrą do adresata.Nie chodzi o 50 zł,bo bym odpuściła ale o 288.
Plusiki dla:

GNL
Grene
4podkowy
allegrowicza asparway
pana Podkowy

:kwiatek:
Plus dla MKSklep. Jak zawsze bezproblemowo i zdecydowanie szybciej niż podane przy produktach przewidywane czasy realizacji.
Wielki + dla[size=10pt] Psi-Konika [/size]
Ogromny plus dla arcus-konie miły kontakt, szyba przesyłka i miły dodatek do zakupu 😎
Wielki + dla bergo zakupy za ponad 1000zł i mnóstwo dodatków 😀 + czas realizacji krótszy niż był podany c:
Dava   kiss kiss bang bang
09 maja 2014 11:14
+ arcus-konie.pl
+ horse-fit (pasze)


Czy ktoś posiada może kod rabatowy do Bergo i chciałby się podzielić?  😉 :kwiatek:
joanna_kwiat89   Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez.
09 maja 2014 11:24
Wielki plus dla Caball
- minus dla equishopu za fatalny kontakt mailowy. Pisałam na dwa maile, oczywiście zero odzewu.
+ dla wetfarma.pl oraz br-konie.pl. Wszystko sprawnie i dość szybko  :kwiatek:
plusy dla konika,animalii (jak zawsze)
minus dla unicorn długości kilometra.W dalszym ciągu brak odzewu
edit😀oczekałam się odpowiedzi.
Wielki plus dla yard-equites.
Livia   ...z innego świata
10 maja 2014 07:46
Niezmiennie mega plus dla Konika 🙂
+ koński świat, szybka wysyłka  :kwiatek:
+ dla Cavalloshopu 🙂
w środę późnym wieczorem zrobiłam zamówienie w piątek już u mnie 🙂
+ dla GNL 🙂
Słuchajcie mam pewien problem. Zamówiłam paczkę, za pobraniem. Odebrał ją mój tata, który niestety nei zauważył, że była uszkodzona (kurier co ciekawie dołączył protokół szkody...). I teraz pytanie, sklep odpowiedział mi, że będą reklamować. Moje pytanie brzmi czy nie należy mi się zwrot pieniędzy/produktu jeśli z nie swojej winy otrzymałam totalnie uszkodzony produkt (opakowanie preparatu było uszkodzone i niestety cała zawartość wsiąkła w opakowanie 🙁) ?
Nie chcę robić dymu na zapas, ale się zdenerwowałam 🙁 Ktoś może pomoże ?
PLUSY dla:  bergo, jak zawsze wszystko idealnie i sympatycznie  :kwiatek:
                  konik.com.pl, bezproblemowa i szybka wymiana na inny rozmiar, kontakt mailwy idealny
                  horse-trade.pl, to jeden z moich ulubionych sklepów, kontakt mailowy wzorcowy, często proszę o pomoc w wyborze
                  rozmiaru  czy zmierzenie czegoś, zamawiam rzeczy spoza oferty sklepu, zawsze wszystko idealnie, jeszcze nigdy się nie zawiodłam  :kwiatek:
Racjonalna   Patrz w niebo, ale uważaj na kupy
13 maja 2014 14:33
Słuchajcie mam pewien problem. Zamówiłam paczkę, za pobraniem. Odebrał ją mój tata, który niestety nei zauważył, że była uszkodzona (kurier co ciekawie dołączył protokół szkody...). I teraz pytanie, sklep odpowiedział mi, że będą reklamować. Moje pytanie brzmi czy nie należy mi się zwrot pieniędzy/produktu jeśli z nie swojej winy otrzymałam totalnie uszkodzony produkt (opakowanie preparatu było uszkodzone i niestety cała zawartość wsiąkła w opakowanie 🙁) ?
Nie chcę robić dymu na zapas, ale się zdenerwowałam 🙁 Ktoś może pomoże ?


Wydaje mi się, że w momencie kiedy zaistnieje taka sytuacja sklep zgłasza ją firmie kurierskiej, która w procesie postępowania powinna mu zwrócić koszty za uszkodzony produkt.
Kiedy tak się stanie sklep powinien wysłać Ci nowy produkt bądź zwrócić pieniądze, ale myślę, że wszystko jest uzależnione jak rozpatrzy to firma kurierska.
Teoretycznie dobry sklep zawsze wysyła lub zwraca koszty w takiej sytuacji, a w międzyczasie rozwiązuje tą sytuację z firmą kurierską i już nie miesza w to klienta.
A jak zapakowana była paczka? Pytam, bo może sklep ją źle zabezpieczył... czasem bywa tak, że paczka jest dobrze zapakowana, ale kurierzy tak nie szanują paczek, że to ewidentnie nie jest wina sklepu.
Opakowanie, które dostałam (jak się dowiedziałam od pracownika sklepu) nie było oryginalne. Paczka została przepakowana przez firmę kurierską. Ciężko mi powiedzieć kto zawinił. Ja niestety nie i teraz nie wiem czy zamówić drugi raz i spokojnie liczyć na zwrot ? Chyba tak ?
Mieliśmy zimą podobną sytuację (inny sklep, inna branża) i po dwóch dniach dostaliśmy nową paczkę, nieuszkodzoną. Po jednym telefonie. Wiem, że są tutaj właściciele/pracownicy sklepów i ciekawa jestem jak to się rozwiązuje. Nie chce nikomu bruździć itd, po prostu uważam, że należy mi się rzecz za którą zapłaciłam 😉
Amara
jeśli masz protokół szkody, to sklep zapewne przyśle Ci nowy towar.
I powinni zrobić to jak najszybciej.
Sprawa reklamacji to sprawa pomiędzy sklepem a firmą kurierską.
Nowy towar należy Ci się bezwzględnie.
Sklep nie powinien czekać na rozpatrzenie rekalamacji. Zresztą nawet jeśli firma kurierska zapłaci sklepowi za zniszczony towar to .........potrwa nawet ok miesiąca, półtora.
Nie zamawiaj drugi raz.

Uzgodnij tylko ze sklepem co z tą zniszczoną rzeczą masz zrobić. Odesłać (na ich koszt oczywiście) czy po prostu wyrzucić ?
+ dla Bergo 🙂
armara masz 7 dni na reklamację u kuriera bo to przecież ich wina...
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się