sklepy internetowe

Equishop reklamuje rabat od 4 do 8 marca włącznie, a tu psikus..... dzis już kod nie działa, bo "starcił swoją wazność".
Nie widzę na liście, a taki jeszcze sklep funkcjonuje:
http://equidea.pl/
Standardowo plusiki dla sklepów
Pasi-konik i GNL 😀
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
13 marca 2015 14:49
Nie widzę na liście, a taki jeszcze sklep funkcjonuje:
http://equidea.pl/


To jest stosunkowo młody sklep 😉 sztandarowy Fair Playa i Inter Api
Livia   ...z innego świata
13 marca 2015 16:25
Jak zwykle plus dla Konika 🙂 I mega plus dla Kraemera - za niesamowicie ekspresowe zakupy, całe zamówienie+wysyłka zajęły w sumie 3 dni 😜
Duży plus dla Pasi-Konik - świetny kontakt mailowy jak i telefoniczny 🙂 Przesyłka ekspresowa - polecam 🙂
Met   moje spore
16 marca 2015 14:26
mega minus dla http://beckersport.pl/ - infolinia poniżej poziomu krytyki. nie dość, że nie znają oferowanych produktów, to jeszcze uparcie Pani twierdzi, że przód i tył w ochraniaczach nie robi różnicy, trzeba tylko większy rozmiar na tyły wybrać (ZDECYDOWANIE W TYM MODELU NIE O TO CHODZI)
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
16 marca 2015 17:08
A ja dorzucam ogromnego plusa dla Dobrego Konia 🙂
Duży plus dla jarpol.
Szybko, bezproblemowy i miły kontakt. No i jakość produktu na plus. ; )
Zaległy plus dla Equishop (jak zwykle szybko, niezawodnie i w super cenach wyprzedażowych ;-) )
Oraz dla Animalii
W obu przypadkach nuda. Jednego dnia zamówienie, następnego towar... nuuda ;-)
Plus dla Grene, sprawna, szybka realizacja zamówienia ( za pobraniem), fakt kontakt meilowy zerowy, ale sprawnie i szybko.
Ogromny minu dla wkkw.eu! Czekam na ochraniacze od 10 stycznia, kontakt beznadziejny i tylko przez sklep beckersport bo na maila wkkw.eu nikt nie odpisuje.  Dwa tygodnie temu dostalam odpowiedz ze ochraniacze beda lada chwila a nadal nic o nich nie slychac...gdyby nie to, ze nie ma tego co chce w zadnym innym sklepoe tp juz dawno bym zrezygnowala ale niestety potrzebne sa mi te konkretne:/
miałam to samo z jakimś czaprakiem (shockemoehle zdaje się)... dostępny był tylko w beckersporcie. ostatecznie (po dłuuugim oczekiwaniu) dowiedziałam się, że go nie mają. dopiero wtedy zniknął ze strony. pieniądze zwrócili szybko, ale od tej pory i tak nie korzystam z tego sklepu
[s]Wyjątkowo minusik dla konik.com.pl zamówiłam dwa czapraki DL, a jeden przyszedł mi VSD. Ale jeszcze rozważam czy go odesłać czy zostawić 😉[/s]
Edit: sprawa wyjaśniona 🙂
TheWunia, może się pomylili? Nie ma ludzi nieomylnych...
[quote author=_Gaga link=topic=81.msg2316895#msg2316895 date=1426619580]
TheWunia, może się pomylili? Nie ma ludzi nieomylnych...
[/quote]

Gaga w to akurat nie wątpie, bo przecież takich rzeczy nie robi się specjalnie  😉 W sumie może na dobre to wyjdzie. Ale na początku tak patrzę i się zastanowiłam : ja czy oni popełnili błąd 😉
TheWunia, wiesz, ale dawać minus za pomyłkę (?) - zwłaszcza, że reakcja na Twój post (nawet nie oficjalnego maila czy telefon) - natychmiastowa...
rybka   Różowe okulary..
17 marca 2015 19:30
Plus dla Pasi-Konika i ich dostawcy ( Pan był prze prze miły i prawie, że kaloszki na kopytka doręczył 😉 )
Plus zaległy dla Animali.pl ....nudaaa...
Plus zaległy dla Pana Podkowy.. nuuda....
Dlatego też skreśliłam. Po każdej paczce pisze ocene na plus/minus i tym razem też. Może ten minus był zbyt surowy, racja  😡
Do widzenia.
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnwarn.gif[/img] niedozwolona reklama na forum
strzemionko   w poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały LAS ;)
18 marca 2015 11:29
+ dla pasi-konika
Livia   ...z innego świata
18 marca 2015 17:42
Feniks, zapraszamy do ogłoszeń z taką reklamą.
+ dla Salon Koński Świat szybka przesyłka i świetny kontakt 🙂
jak zwykle + dla Febro  😀 Właścicielka bardzo miła i rzeczowa, kontakt super i wszystko ekspresem
+ dla pasi-konika ogromny!! Wczoraj o 12 zamówiłam preparat dziś o 10 paczka była u mnie  😍 😍
Czy ktoś z was mógłby się podzielić opinią na temat: www.e-horse.pl ?
+ Dla Pasi-konik.pl Bardzo miła obsługa, wszystko zgodne z zamówieniem, Co prawda mieli lekką obsówkę z informacją o możliwości odbioru towaru, ale ogólnie nie jest źle.

mały - dla Animalia.pl za niedoinformowanie klienta o stanie zamówienia. Może to tylko ja mam takiego pecha, ale zamiast 12 dni czekam już 20 a informacje o opóźnieniu, które jak sie okazało potrwać ma jeszcze najkrócej do kwietnia (a zamówienie złożyłam 1.03.15) musiałam od personelu sama wymusić :/ Może to tylko przeoczenie, bo zwykle kontakt jest bezproblemowy i informują o wszystkim, ale tym razem trochę się zawiodłam bo produkt jest mi pilnie potrzebny.

Zaimponowali mi natomiast natychmiastową odpowiedzią na wiadomość o 3:30 w środku nocy 😉 To się nazywa poświęcenie dla pracy :P
niezmiennie ogromne plusy dla animalii i pana podkowy  :kwiatek:
Jak zwykle duży plus dla GNL  :kwiatek: Rewelacyjny kontakt, niestandardowe zamówienie zrealizowane jak zwykle bez problemu 🙂
Ogromniaaasty plus dla Yard-Equites ! Co prawda dopiero dziś wieczorem złożyłam zamówienie, więc jeszcze nie zostało zrealizowane, ale za sam kontakt i podejście do klienta ogoromny plus. Na prawdę, jestem pod wrażeniem. Jak to miło być miło zaskoczonym  🏇
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się