KĄCIK PARAJEŹDZIECTWA (kalendarz, wyniki, aktualności, ploteczki)

cieciorka   kocioł bałkański
27 czerwca 2009 01:41
na Ernalu
Ernal to taki nieduży szybki konik podobny do mustanga z dzikiej doliny?
efka   CEL - zadanie, które wyznaczamy naszym marzeniom
27 czerwca 2009 09:11
hahahhahaha 😀 do mustanga hahahhaha 🙂

No może i jest w nim jakieś podobieństwo, np. pręga 🙂
cieciorka   kocioł bałkański
27 czerwca 2009 10:14
czyli to ten 🙂 odkąd go poznałam kojarzył mi się z mustangiem
On też się czasem zachowuje jak mustang 😉
Witam wszystkich z tego forum 🙂
jestem studentką 3 roku zootechniki we wrocławiu i piszę pracę inżynierską właśnie na temat parajeździectwa. Podczas wakacji chciałabym zacząć, tzn wziąc się za wstęp, oraz nagromadzić jak najwięcej materiałów. Miałam pojechac teraz na zawody do Włocławka które odbyły sie 25-26 czerwiec, ale ze względu na zaliczenia na uczelni musiałm odpuścić sobie. widzę, że następne są dopiero we wrześniu w Poznaniu - tych na pewno nie odpuszczę 😉 Chciałabym zobaczyć jak to wszystko wygląda, porobić zdjęcia, porozmawiac z Wami jak się uda 😉 Bo tak naprawdę niewiele wiem, a chciałabym dowiedzieć się jak najwięcej 🙂 Czytając forum zauważyłam, że jesteście bardzo chętni do jakiejkolwiek współpracy - to bardzo miłe - gdybym i ja mogła liczyć na odrobinę pomocy, byłabym bardzo wdzięczna 🙂 I chciałabym, się dowiedzieć kiedy sa jakieś inne zawody oprócz tych wymienionych krajowych, bo chetnie bym się wybrała 🙂 Będę czekac na jakikolwiek odzew, pozdrawiam Was wszystkich 😉
Ewa
efka   CEL - zadanie, które wyznaczamy naszym marzeniom
30 czerwca 2009 17:26
witamy :> to dobrze trafiłaś 😉
Witamy.
Postaramy się pomóc w miarę możliwości.
Tymczasem szkoda, że największe sportowe imprezy parajeździeckie nie odbywają się w Polsce, bo tutaj nie będziesz mogła zobaczyc całej "skali tego zjawiska". Już teraz możemy zaprosić Cię na październikowe Mistrzostwa Polski- zobaczysz wszystkie liczące się polskie kluby i zawodników.