sklepy internetowe

ale czemu w takim razie minus dla Oksera ?
Dokładnie, przecież to nie jest wina oksera, że kurier popełnił tak kardynalny błąd. Minus wielki należy się kurierowi i należałoby zgłosić to firmie kurierskiej.  🙄
No racja, juz poprawiłam. Ale dziwne jest to ze robiłam juz bardzo duzo zamówień z oksera i nigdy to sie nie zdarzyło...
Anderia   Całe życie gniade
21 grudnia 2010 19:42
To nie zależy od sklepu tylko od kuriera  😉 stało się i tyle. Wiadomo, każdy się myli - kurier też człowiek. Grunt że paczkę masz  😉
duży +dla Bergo Wysyłka szybko i kontakt ok .
Dziewczyny macie moze jakies opinie na temat tego sklepu: http://www.sklepjezdzieckibandola.sklepna5.pl/index2.php ??

Już jedną opinie dostałam i ine była pozytywna. Komuś się udało dostać swoje zamówione rzeczy?


Zamówiłam rzeczy w poniedziałek, zapłaciłam i od tego czasu CISZA jak makiem zasiał. Pisałam już parę maili i nic.
+ dla okser.pl nie raz robiłam zamówienie i wszytko SUPER.
+ dla konik.com. Bardzo dbają o klienta i kontakt bez zarzutu.
+ dla Bergo
+ dla Ostrogi
+ dla Bober.pl rzeczy zamówione wieczorem na następny dzień  o 13 kurier był u mnie 🙂
+ dla Amigo - jak zwykle niezawodnie 😀
+ dla Capriola
+ dal Herdzik

- dla hidalgo
- dla Wemaj

Edytka   era Turbo-Seniora | Musicalowa Mafia
25 grudnia 2010 19:51
wielki plus dla sklepu Patataj -> http://www.patatajsklep.pl/
świetny kontakt, zamówienie złożone we wtorek, było u mnie w czwartek.
informację, że paczka została wysłana dostałam zarówno na maila jak i smsem
+ bergo
Wam też nie wchodzi strona Amigo??czy tylko u mnie coś szwankuje?
sprawdziłam- mi też nie działa.
teraz duzo stron nie dziala, moze to przez nowy rok, na niektorych stronach wyskakiwalo powiadomnie o jakis zmianach z VATem ale moglo mi sie przewidziec bo nie czytalam
Bo jest ogolna zmiana Vatu z 22% na 23% dlatego wiekszosc sklepów nie działa, no pewnie to zmieniają.
Dzięki , bo już się martwiłam że z netem znowu coś nie tak, mam nadzieję że szybko znowu strony zaczyna działać 😉
Podobno okser ma nie zmieniać....ciekawe..  😎
Edytka   era Turbo-Seniora | Musicalowa Mafia
01 stycznia 2011 19:04
właśnie sobie przypomniałam: OGROMNY plus dla Oksera! Zamówienie złożyłam w poniedziałek, we wtorek rano już był u mnie kurier. Do tego przesyłka na koszt sklepu. No bajka  👍
Ode mnie już  DRUGI DUŻY MINUS dla okser.pl  Na zamówienie czekałam 2 tyg !
Gdzie zamawiałam kuriera . Pisałam do nich wiele razy ale każdy kierował mnie pod inny numer ..  🙄
Miał może ktoś styczność ze sklepem Allekonie?
http://www.sklep.allekonie.pl/
nie mogę znaleźć nic w wątku o tym sklepie  👀 upatrzyłam sobie u nich parę rzeczy, sklep nie wygląda na nowo otworzony, więc wolę się popytać 🙂
to chyba ten sam sklep co konik.com.pl z tego co wiem 🙂 adres ten sam, towary te same ceny też przynajmniej z tego co widac😉 zobacz czy to czego szukasz nie jest tak samo w koniku😉 w kontakcie i o nas jest ten sam adres i właściciel
rzeczywiście asortyment i kontakt ten sam, dziękuje za informacje  :kwiatek:
mam jeszcze nadzieję że jeśli chodzi o podejście do klienta jest to samo bo z tego co widzę chyba jest całkiem dobre 😉
+ dla Amigo 🙂
mam coraz bardziej dosyc sklepu animalia. Kurcze od lat korzystałam tylko z tego sklepu, kupowałam pasze, witaminy (w duzych ilościach bo da 12 koni) ale ostatnio terminowośc to ich nananajslabsza strona. Ostatnoi tj 22 grudnia zamówiłam witaminy Pavo i inne. Do dzina dzisiejszego nie mam przesyłki, a opłacam wszystko z góry przelwem.Wczoraj dostałam korespondencję, przepraszają i...... i dowiedziałam sie ,że mam jeszcze czekac ok 2 tygodni. 🙇  🤔wirek: chyba czas poszukac bardziej terminowego dostawcy.
Faza
A ja sie obawiam że to nie jest ich wina, tylko dostawcy , inwentaryzacji, zmiany vatu itp. ja Ci moge powiedziec jak to z tej 2 strony wyglada. Czasami po prostu tak jest ze chocbysmy się starali jak nie wiem, to nie ma fizycznej mozliwości ściagniecia towaru dla klienta wcześniej. Jesli nie ma tego na magazynie. Ja tez aktualnie mam problem z jedna firmą i na towar będę musiala czekac około 3 tygodni jeszcze. A co powiem klientom?
Livia   ...z innego świata
04 stycznia 2011 10:29
Niestety ogromny minus dla Bergo.

Zamówiłam w promocji popręg przed świętami, pytałam czy jest - był. Wpłaciłam, dostałam info że wysyłka po Nowym Roku. Po czym wczoraj dostaję maila, że promocja się skończyła i mogą mi sprzedać ten popreg, ale w normalnej cenie  😵
Czekam na zwrot kasy na konto.

Totalny brak profesjonalizmu.
Hypnotize wszytko mogę zrozumiec ale 3 tygodnie w dostawi opłaconej przesyłki- nie. Tymbardziej gdy rzecz dotyczy witamin lub paszy. Np na skarpetki czy inny drobiazg można poczekac.
Problem z dostawcami powinien dotyczyć ich a nie klienta. Po to sa firma aby tych problemów nie przerzucac.
Zaproponowany mi zamienni jest dwu krotnie droższy od tego co zamówiłam. To poniewaz nie jest moją wina opzonienie taki zamiennik powinien byc mi sprzedany z bardzo dużym upustem.
I ja prowadzę mały interesik i ja na codzien walczę o klienta i najważniejsze dla mnie to jest rzetelnośc i terminowosc a wierz mi ,że tez miewam problemy ze swoimi poddostawcami i kooperatami.
Rynek jeździecki jest w stanie raczkującym.
Działa bezrozumnie a o walce o klienta można zapomnieć. To jest pseudo walka.
Jeśli ktoś walczy to z pewnością sklepy bo na pewno nie dostawcy.
Własciwie żaden importer nie raczy informować, że coś wyszło, skończyło się i przez miesiąc tego nie bedzie.
Tak naprawde sklepy dowiaduja się o brakach  jak już klient złozy zamówienie.
Importer Pavo, Absorbine, GP Equine (jeden) - wydawałoby się, że poważna, duża firma ale trzeba wydzierac od nich informacje co mają a czego nie.
Cenniki i oferty wysyłają na wszystko nawet jak tego w magazynach nie ma  😜
To samo dotyczy wielu innych firm i tylko nieliczne trzymaja ręke na pulsie i uprzedzają o brakach.
Pasze ST Hippolyt - w magazynach pustki, następna dostawa pod koniec stycznia i wszyscy handlujący dowiadują się o tym fakcie jak wysylają zamówienie.
Inter Api - kto próbował z nimi handlowac wie ile kosztuja telefony do klientów z przeprosinami, propozycjami zamiany.
Tak się dzieje w przypadku 95 % dystrybutorów na polskim rynku.
I może szlag trafiać klientów a Animalie, Oksery, Mksklepy i  Pasi Koniki będą zbierać cięgi od wściekłych klientów i tak to niczego nie zmienia.
Dystrybutorzy nie potrafią się ogarnąć i maja klientów w tzw tyle.

Rozumiem złość oczekujących i nie mam zamiaru zmuszać ich do wyrozumiałości.
Płacą i chcą dostać terminowo to, co zamówili tylko że rzeczywistość skrzeczy.
I tak dziać się będzie póki ten rynek się nie ustabilizuje.
Póki dostawcy nie pójdą po rozum do głowy.
Są firmy (i to sa wyjątki) które ogarniają temat, informują na bieżąco i niestety jest ich na rynku znikomy procent.

I wierzę, że gdyby Animalia miała wpływ na  terminowe wysłanie zamówienia, to w zębach by je przytargała do klienta.

I wierzę, że klienta który z góry płaci za to zamówienie - szlag jasny trafia.



szemrana
Pytanie które firmy ogarniają temat? 😉 Bo jesli już mowimy o tych które nie ogarniają, to chetnie sie dowiem które sa pozytywne.
Orling, Equimins, Dodson, Parisol (czyli Bense&Eicke), Veredus - własciwie nie zdarzaja sie braki.
BOEHRINGER INGELHEIM, Spillers - ma wsio na stanie - prawie nie zdarza się by czegoś brakowało.
Cortaflex - od mniej więcej roku działają więcej niż sprawnie a było dawniej gorzej niż źle.
To są firmy które informują na bieżaco co się dzieje z zaopatrzeniem.

I to są wyjątki.
Reszta działa od sasa do lasa.
Nigdy nie wiesz w co nie trafisz.
Lista tych nawalających miałaby w przypadku suplementów około 70 pozycji.
Lwia większość.
Z wiekszością pasz jest masakra - bywają  😜 czasem te a czasem innne.

Nigna   Warto mieć marzenia...
04 stycznia 2011 13:14
A ja mimo faktycznej doraz gorzej terminowości ( zapewne związanej ze świętami i nowym rokiem )  musze dać wielkiego + animali z której praktycznie cały czas coś zamiawiam : ) W razie jakiś niedogonień zawsze szybki kontakt, fajne zniżki dla stałych klientów i ogólnie mega pozytyw  : )
Tak naprawdę tylko diwe firmy na bieżąco informuja o brakach - Equimins oraz Cortaflex.
W pozostałych wymienionych przeze mnie -  zazwyczaj braki asortymentowe nie wystepją.
Jeśli już, to rzadko a dostawy docieraja na tyle szybko, że nie jest to duzy problem.

Jesli chodzi o pasze, to nie jest tak, że te pdostawowe i najbardziej chodliwe są w stałej ofercie
a tych specjalistycznych czasem brakuje.
Tu nie ma żadnej normy.
Po prostu czasem są dostępne a czasem nie.
Prawdziwy totolotek
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się