Aktualności:

Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Re-Volta.pl  |  Forum główne  |  Towarzyskie  |  Wątek: Praca. Szukam/oferuję

poprzednia następna
Strony: 1 [2] 3 4 Odpowiedz Drukuj
Autor Wątek: Praca. Szukam/oferuję  (Przeczytany 94119 razy)
Carunia

jeźdźczyni Gniadej Torpedy i Hucuła Terminatora :)

« #30 : Styczeń 03, 2012, 19:09:17 »
Odpowiedz cytując
szukam pracy w Krakowie od zaraz!

jestem studentka pierwszego roku ratownictwa medycznego, mam bardzo 'dynamiczny' plan zajęć i praktyk i w zasadzie wiem jak będę miała zajęcia dosłownie tydzień naprzód... W związku z tym zależy mi na elastycznym czasie pracy, chętnie praca na komputerze czy przez internet. Podejmę się dosłownie wszystkiego, jeśli czegoś nie umiem, to chętnie się nauczę, jestem osobą sumienną i odpowiedzialną, umiem pracować w zespole.
Jeśli chodzi o konie to miałam doświadczenia z bardzo różnymi zwierzakami, od praktycznie surowych, przez trochę zepsute do fajnie zrobionych koni, mogę lonżować, wsiadać, luzakować (mam doświadczenie w wyjazdach na zawody), opiekować się końmi.

bardzo proszę o kontakt na pw,
#link
Gdy myślę sobie, że nic mnie już nie zdziwi- wchodzę na re-voltę wink
meet me on the Main Market Square every odd day
neśka

« #31 : Styczeń 03, 2012, 21:12:05 »
Odpowiedz cytując
Poszukuję pracy (na terenie Polski bądź też za granicą) na okres od czerwca do października. Najlepiej gdyby była to praca przy koniach w charakterze jeźdzca, luzaka itp. (ale jeśli byłaby oferta jakieś innej pracy np. jako kelnerka itp to też proszę pisać kwiatek )
Jestem osobą pełnoletnią, od dziecka mam kontakt z końmi, ponieważ mamy przydomową stajnie i zajmujemy się przygotowywaniem koni do pracy pod siodło oraz do zaprzęgu. Dlatego też praca z młodymi i trudnymi końmi nie jest dla mnie obca. Jestem osobą pracowitą, cierpliwą, konsekwentną, odpowiedzialną, miła. Nie mam problemu z nawiązywaniem kontaktu z ludźmi.