Kacik endurance

kotbury Maćka znajdziesz też na facebooku jeżeli korzystasz
Wpisywałam ale sporo Maćków było i nie wiedziałam który to. Jak już mama telefon to super.
bardzo dziękuję.
Sam nie widziałem, nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem - ale... dostałem właśnie maila od pani Bashii O'Reilly z serwisu "The Long Riders Guild" (por. http://www.thelongridersguild.com/), z którym w pewnych sprawach współpracuję i nie mam powodu nie wierzyć - ale, chciałbym wyraźnie zaznaczyć, że przecież nikt z Ameryki też przy tym nie był, nie widział, itd. Która, jednakowoż pisze, iż: pp. Piotr Csepin (por. http://www.magyarhuszar.hu/site/gallery/csepin/index.html i Aleksander Bako, aktualnie w drodze konno gdzieś między zacnym grodem Varpalota na Węgrzech, a Helsinkami w Finlandii - być może właśnie już w Polsce, w drodze powrotnej, byli zatrzymani w sierpniu w Sztokholmie pod zarzutem, iż ich konie są w złym stanie. Szwedzcy urzędnicy wypuścili ich pod warunkiem, że wrócą do domu, na Węgry, wioząc konie na samochodzie. Czego panowie nie zrobili, jak wnioskuję z doniesień prasy węgierskiej (por. http://whatsupfinland.org/english/the-hungarian-nordic-hussar-raid-is-approaching/ - dojechali na tychże koniach do Helsinek - przejechali nimi, robiąc podobnoż (to wedle pani Bashii z kolei) po 60 km dziennie Estonię, Łotwę i Litwę - i teraz są już w Polsce.

W związku z czym pani Bashia apeluje, że jeśli ktokolwiek w Polsce zobaczy dwóch przystojnych huzarów na koniach, o takich na przykład:

- to ma dzwonić po powiatowego weta w celu kontroli stanu zwierząt.

A samych panów przytrzymać do czasu pojawienia się tegoż.

Bo ja wiem - może z tego jakiś kolejny romans z bratankami wyniknie, jeśli to akurat nie mniej przystojna Re-Voltowiczka dokona "obywatelskiego zatrzymania"..?

Na wszelki wypadek, w powiększeniu: