sklepy internetowe

co się stało z equishopem - menu po angielsku, opisy produktów po polsku, ceny w euro? wtf? i nie da się wybrać języka ani waluty nigdzie...


Niektórzy usługodawcy internetowi korzystają z puli zagranicznych adresów IP i dlatego widzisz ceny w euro oraz język angielski. Dla wszystkich mających problemy wklejamy link resetujący ceny oraz język sklepu.

http://www.equishop.com/index.html?price=PLN

Problemy są związane z wdrażaniem międzynarodowej, anglojęzycznej wersji naszego sklepu, która m.in. właśnie po IP użytkownika będzie wybierać dla niego domyślny język i walutę.

Pozdrawiamy,
Zespół Equishop
Ogromny + dla Podkowy!
+ dla sprzetjezdziecki.com
zamawiał ktoś w amigo przez stronę, ale z odbiorem w sklepie? dostanę jakieś info, kiedy towar będzie do odbioru? mail, telefon, sms?
Ja zamawialam. Dostalam telefon kiedy zamówienie było do odbioru.
dzięki 🙂
Szukam opinii czy sklep Karina.pl jest OK i można kupować przez net'a czy omijać z daleka?
+ dla sklepagar.pl
Bezproblemowo, dobre ceny, szybka przesyłka.
+ dla animalii (w środę zamówienie, w czwartek przesyłka)
i zaległy + dla konika (nie było zamówionego towaru, dostałam inny nie w promocji - przy zachowaniu ceny promocyjnej)

słowem nuuda  😍
Plus dla sklepu jeździeckiego EQUITOM. Towar miał być dostępny do tygodnia czasu. Na następny dzień zamówienie było gotowe  😍
hmm, nie wiem, a ja mam jakiś problem z kontaktem z animalią... zamawiałam od nich wielokrotnie, ale tym razem jakoś szczęście mi chyba nie sprzyja. chyba, że to wina strony BR?
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
30 sierpnia 2014 09:00
adriena ze sklepem Karina nie ma problemów, możesz spokojnie zamawiać. Co prawda przez net u nich nie zamawiałam (byłam kilka razy w stacjonarnym) i obsługa bez zarzutu, więc myślę, że i przez net nie będziesz miała problemów 😉
[quote author=Nasturcja-Renata link=topic=81.msg2171303#msg2171303 date=1409385605]
adriena ze sklepem Karina nie ma problemów, możesz spokojnie zamawiać. Co prawda przez net u nich nie zamawiałam (byłam kilka razy w stacjonarnym) i obsługa bez zarzutu, więc myślę, że i przez net nie będziesz miała problemów 😉
[/quote] super, dziękuję za informację  :kwiatek:
Wielki + dla Konika.com.pl - świetny kontakt, sprawdzanie, wymierzanie, oddzwanianie - szybko i uprzejmie. Jak dla mnie super 😅
Zaległy + dla pasi-konika, jak zawsze wszystko w najlepszym porządku, super kontakt :kwiatek:
Plusy dla horse-trade.pl i caball. Jak zwykle szybko, sprawnie ze świetnym kontaktem 🙂
Plus dla sklepu Horse-Trade. Zamówienie wykonane w piątek. Dziś o 11😲0 dostałam maila, że zamówienie zostało wysłane. O 13😲0 mam paczkę. Magia  😍
A czy ktoś wie co się dzieje ze sklepem www.konskiswiat.pl  🤔
działa, ale w Konstancinie i stronę ma jako salon a nie sklep: http://www.salonkonskiswiat.pl/sklep-online.html

Jeszcze kilka dni temu ta strona działała,  stąd moje zdziwienie- dziękuję za informację 🙂
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
01 września 2014 14:38
ogromny + dla warszawskiego Mustanga. Panie trzymały dla mnie czaprak 10 dni  😡 i nie było żadnego problemu. Dopiero dzisiaj mogłam go odebrać  😉
ogromny + dla kostka-cukru (to to samo co bergo, ta sama właścicielka, ale są lepsze promocje), zamówiłam kask i rękawiczki, okazało się, że na kask trzeba czekać miesiąc i zaproponowano mi kask o stówę droższy w cenie tego co chciałam  :kwiatek: a na rękawiczki trzeba było czekać 8-10 dni, dostałam paczkę po 5  😅
również ogromny + dla konika- zamówiłam bryczesy, dostałam bryczesy i próbki maści  😅
oraz + dla sklep-equine, wszystko poprawnie, jednak mogliby wysłać produkt znacznie wcześniej niż ostatniego dnia, zwłaszcza że oni chyba są producentem tych butów 😉
robakt   Liczy się jutro.
04 września 2014 11:56
+ dla gnl za szybką obsługę
Livia   ...z innego świata
04 września 2014 12:30
Wielki plus dla Equishopu za ekspresowe zamówienie 🙂

I wielki MINUS dla pastuchy.pl - koleżanka zamówiła u nich taśmy i paliki, jeszcze coś domówiła po złożeniu zamówienia. Nie dość, że przeoczyli jej przelew, przez co zamówienie stało przez 10 dni, to jeszcze mieli wielki problem z przyznaniem się do błędu, kiedy okazało się że taśma podpisana jako 20 mm miała w rzeczywistości szerokość 10-12... Kiedy koleżanka zwróciła im na to uwagę, odpisali, że z ich strony nie ma najmniejszej możliwości pomyłki 😵 Gratuluję pastuchom obsługi, tylko tak dalej 😎
proszę o dodanie     http://shop.tom-buettner.de/     do listy
Generalnie to średnio polski sklep internetowy 😉
Generalnie to lista jest bardzo nie aktualna 😉
Ode mnie wielki + dla bergo 🙂. Fantastyczna obsługa, szybka wysyłka, a do tego bezproblemowo wymienili mi sprzęt na inny rozmiar 🙇!
Jak dla mnie idealnie 😉!
Sklep Hidalgo po raz kolejny otrzymuje ode mnie minusa za brak kontaktu mailowego  🤔
+ dla sprzetjezdziecki.com za miłą, szybką obsługę i załatwienie sprawy, której cztery inne sklepy załatwić nie chciały  😍
Właśnie chciałam zrobić zamówienie w sklepie EQUIVERSUM, ale coś mnie tknęło aby najpierw tutaj wpisać nazwę sklepu. Ufff jak dobrze. Pewnie nie doczekałabym się sprzętu i kasy bym pewnie nie odzyskała....
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się