sklepy internetowe

Czy zna ktoś choć trochę holenderski i mógłby mi wytłumaczyć procedurę zamawiania z jednej strony? :kwiatek:
Plusy dla gnl (to już nudne, zawsze wszystko bezproblemowo, miło i szybko) oraz dla django.bazarek.pl/  :kwiatek:
Livia   ...z innego świata
22 listopada 2014 19:49
Plusy dla Horse.shop.pl i Elfab (choć ten bardziej stacjonarnie) 🙂
Anderia   Całe życie gniade
23 listopada 2014 15:03
Ponownie wielki plus dla, uwaga... animalii. Tego to się chyba nikt nie spodziewał.  😎

Generalnie bywa, że kupując u nich trochę mieszam, w sensie rezygnuję z czegoś, chcę coś domówić, chcę rozdzielić zamówienie na dwie części jak jedna rzecz jest od razu, a jedna będzie za 3 tygodnie... Nigdy nie ma z tym kłopotu, a jak napisałam o to tym razem, to dostałam odpowiedź w sobotę o 23. Szacun!  🙂

I panowie-kurierzy (na medal!), którzy przyjeżdżają tego samego dnia, co się składa zamówienie, też mnie już u nich nie dziwią.  😁
Mam pytanie do osób, które zamawiały cokolwiek z BR. Chodzi mi konkretnie o produkty, które nie są oznaczone dostępnością "24h". Długo czeka się na wysyłkę?
Moje zamówienie poszło 6 listopada, jakiś czas później napisałam maila z pytaniem kiedy mniej więcej przewidują dostawę od producenta i od tamtej pory cisza.

Kurcze, mam jakiś niefart do tego sklepu?

Kiedyś zamawiałam ogłowie i w końcu zamówienie nie zostało zrealizowane. Najpierw dostałam maila, że ściąganie ogłowia od producenta potrwa około 3-4 tygodni, potem po upływie tego czasu dostałam info, że może być jednak problem. Potem długo długo cisza, więc napisałam maila co z moim zamówieniem, po czym dostałam odpowiedź, że niestety nie mogą ściągnąć produktu od producenta. Teraz postanowiłam im dać niejako drugą szansę i efektem jest prawie miesiąc czekania bez żadnej informacji, oprócz standardowej zwrotki o przyjęciu zamówienia.
Moon   #kulistyzajebisty
24 listopada 2014 16:31
Whisky, zamawiałam produkty, których animalia nie miała w magazynie. Ochraniacze, rękawiczki, owijki z tego co pamiętam.
Zawsze czas realizacji był taki, jak podano na stronie - max 12-16 dni. I zawsze byłam informowana o braku czegoś u producenta/o wysyłce/zmianie terminu dostawy etc.
Deko dziwne co piszesz, bo nawet w przypadku innych produktów (w sensie firm), których nie mają na magazynie, zawsze mam pełne info co się z moim zamówieniem dzieje. Pisałaś do nich?
Ja zarówno z Animalia jak i BR nigdy problemów nie miałam - jak dla mnie zawsze wszystko jasno powiedziane o wszystko można się dopytać, dobry kontakt i bezproblemowo.
Heh, to chyba serio mam pecha. Tak, pisałam równo tydzień temu i cisza.  🙄
Livia   ...z innego świata
24 listopada 2014 16:51
Ja tak miałam, jak pytałam o ogłowie Premiere 😉 Napisałam do nich, po czym było ładnych parę miesięcy ciszy - odpowiedzieli mi, jak już dawno miałam inne ogłowie 🙂
Livia, u mnie też chodziło o Premiere. Czyli nie jestem jedyna.  🙄

No nic, dzięki dziewczyny. Jeśli do przyszłego tygodnia nie dostanę żadnych informacji, to anuluję zamówienie i tyle... Szkoda, bo fajne rzeczy mają na stronie.
Ja zamawiałam od nich skórzany kantar, dostępny na zamówienie i po 2 czy 3 dniach był u mnie 😉
Whisky, nie jesteś sama. Tak jak w animalii kontakt i terminowość są bez zarzutu, tak z BR-konie jest różnie. CZasem odpowiadają na maila, czasem nie, niektóre rzeczy dostaniesz szybko, inne nie wiadomo kiedy i czy w ogóle. Ja czekam od 26 października na kaloszki 😉
Whisky, miałam też taką samą sytuację. z tym, że w końcu uzyskałam informacje (ale po opisaniu na forum, dostałam maila od Quanty) 😉 jak z animalią jest świetny kontakt, tak z BR-konie zdecydowanie utrudniony.
anai, dokładnie - animalia jest bardzo w porządku. Hmm, no nic, ja mimo wszystko poczekam jeszcze tydzień i na tym chyba moja cierpliwość się skończy. A bardzo mi zależało, bo ten komplet który zamówiłam, to mój szmatowy cel od jakiegoś czasu  😉
lacuna   Stąpamy we dwoje po niepewnym gruncie..
24 listopada 2014 21:58
Czuję się zobowiązana polecić sklep Mustang (http://www.sprzetjezdziecki.com/) ,błyskawiczny i miły kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy,przesyłka już na drugi dzień a gdy okazało się,że źle dobrałam rozmiar bezproblemowa i szybka wymiana towaru. Wielki plus ode mnie :kwiatek:
czy ktoś z Was miał problem ze sklepem HORSE HOUSE ??
zamówienie prawie sprzed miesiąca, ok miałam czekać na dostawę, opłacone od razu, a teraz ani kontaktu via @, ani via tel
Epikea, nie polecam. Czekałam na wieszak 3x dłużej niż miałam czekac.
zaległe plusy dla:
animalii
cavallo shop  :kwiatek:
Plus dla sklepu PARKUR www.parkursklep.pl 🙂 I zaległe plusy za poprzednie zakupy u nich 🙂 Szybko, kontakt bez zarzutu, kompetentna obsługa i rzetelna informacja 🙂
Polecam sklep konik. Bez problemu ze zwrotem. Przesyłka ekspresowa
Ogromne plusy dla Horse Trade oraz Mustang (sprzetjezdziecki)-przemiły kontakt i błyskawiczna wysyłka!  👍
emptyline   Big Milk Straciatella
26 listopada 2014 21:54
Ma ktoś kupon rabatowy do Oxera?
Plusiki dla sklepów:
GNL, Pasi-konik, Konik
Jak zawsze super obsługa klienta  :kwiatek:
.
To jeszcze dorzucę PLUSA dla  PASI KONIKA
Bardzo polecam sklep 4 PODKOWY Bardzo dobry kontakt przez telefon, wysyłka błyskawiczna.  😉
Ja daje ponowny plus dla Animali.  W każdym sensie jest to sklep wzorowy. Ostatnio zamawiałam paszę po 12, a kurier dostarczył mi ją tego samego dnia o 22. Notabene kurierów mają niesamowitych, bardzo kontaktowych, uczynnych i elastycznych. Tacy pracownicy to skarb. I nigdy mi się nie znudzi ich chwalić  :kwiatek:
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
28 listopada 2014 16:25
+ dla sklepu koński świat. Wczoraj nadali przesyłkę a dzisiaj przed południem była u mnie  😲 paczka szła pocztą polską
duży plusik dla sklepu animavet.  😅 zamówiłam paszę, kurtke i jakieś tam inne śmieci. wszystko poza kurtką wysłali mi na mój koszt, a kurtkę jak dojdzie /3 tygodnie/ przyślą na swój. 🙂
+ dla bergo zamówienie przyszło mniej więcej w wyznaczonym terminie (po drodze różne święta wiec to głównie dostawca jednego z produktów spowodował kilkudniowe opóźnienie) o ile kontakt mailowy średni, o tyle telefonicznie wszystko załatwiane od ręki (jeden produkt był niedostępny, a zwrot pieniędzy dostałam w zasadzie w momencie odkładania słuchawki 😉)
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się