sklepy internetowe

Cóż, mega minus dla Equishop. Towar oznaczony jako dostępny od ręki, umieszczony w koszyku, zamówienie złożone i opłacone, dostaję potwierdzenie na maila. W poniedziałek sklep zabiera się za pakowanie - towar okazuje się być jedna niedostępny.
A dopiero co był taki szum, że powstała nowa wersja sklepu, która będzie uwzględniała stany magazynowe i nie będzie wpadek. Najwyraźniej nic się nie zmieniło.

a to jestdalej normalne u nich, dlatego ja zawsze dzwonie i się upewniam
jedyny plus dlanich, że bez szemrania przyjmują zwroty i odsyłają pieniądze
wielki plus tradycyjnie dla animalii oraz GNL - za świetny kontakt i błyskawiczne odpowiedzi na wszystkie pytania  :kwiatek:
ode mnie gigantyczny plus dla animalia.pl 😉
wielki plus dla bergo za błyskawiczne przyslanie mi na cito niedostępnego na stanie czapraka (nie ma jak sobie w ost chwili przypomnieć, że prezent potrzebny i to bardzo określonego wyglądu), telefony, informacje itd. no i cene 😉
mam nadzieje, za pare dni wystawie kolejny za reszte zamówienia, które jak zwykle jest w stylu "co by pan mi wybrał, chciałabym żeby było takie i śmakie" 😉))
z powodu tej samej sprawy plus dla caball 🙂 - choć w końcu nie kupiłam bo jednak za późno, to kontakt (i jego godziny 😉)) ) i chęci zrealizowania zamówienia zupełnie nie standardowego i na cito- bardzo na plus 🙂
Orientuje się ktoś gdzie mają fajne podkładki z futrem naturalnym i/ lub żele z darmową wysyłką?  😡
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
23 lipca 2015 17:59
Banandi na konik.com.pl masz darmową przesyłke od 150zł  😉
Gniadata   my own true love
23 lipca 2015 20:51
ogromny plus dla sklep.zabookuj.eu 🙂 wspaniałe podejście do klienta, rewelacyjne ceny, błyskawiczna wysyłka (byłam przygotowana na co najmniej te 5 dni czekania ze względu na dostępność produktów - paczka została nadana nastepnego dnia po zamowieniu 😀). jestem super zadowolona :kwiatek:
Duży + dla sklepu Bergo. Pomimo zamieszania z mojej strony, dali radę i byli cierpliwi 🙂
TRATATA   Chcesz zmienić świat? -zacznij od siebie!
24 lipca 2015 08:36
W jakim sklepie kupię czapkę z daszkiem? Tylko żeby daszek był taki krótki a nie jak w tradycyjnych bejsbolówkach. Te z wielkimi daszkami strasznie mi się nie podobają.
TRATATA, chyba w każdym...
TRATATA   Chcesz zmienić świat? -zacznij od siebie!
24 lipca 2015 09:06
Własnie wszędzie są te daszki takie duże/długie, a ja szukam takiej z daszkiem takim do 7 cm. Jedyną taką czapką dorwałam na szmatach. o dokładnie chyba taką mam, wygląda jak garnek ale daszek ma fajny.
TRATATA   Chcesz zmienić świat? -zacznij od siebie!
24 lipca 2015 12:17
O dzieki  :kwiatek: całkiem ładna.
- dla sklepu www.horsehouse.pl - zamówienie złożone 03.07.2015 najdłuższy czas oczekiwania na wybrane towary to 10 dni. Mamy 24.07.2015 i nic choć w dniu zamówienia miałam potwierdzenie, że wszystko jest dostępne tylko muszą zamówić i musi przyjść. Przykre, bo to nie pierwsze zakupu w tym sklepie, ale jedne z większych - oczywiście wszystko opłaciłam w dniu zakupów🙁
Ogromny plus dla Konioteka, zamówienie u mnie w niecałe 24 godziny od wykonania telefonu 🙂
edit: Minus dla sklepu lagat za nieterminowość. Przesyłkę otrzymałam po ponad dwóch miesiącach od złożenia zamówienia. Wielokrotnie musiałam pisać maile z zapytaniem kiedy w końcu paczka do mnie dotrze. Ze strony sklepu wiele niedotrzymanych obietnic odnośnie terminu nadania paczki, brak jakichkolwiek przeprosin za opóźnienie. Muszę jednak przyznać tu jeden plus, mianowicie po otrzymaniu wszystkich materiałów na moje zamówienie, sklep zdecydował się przyspieszyć bieg wydarzeń i ponieść koszty za ekspresową wysyłkę kurierem. 
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
31 lipca 2015 12:14
Jak zwykle + dla Pasi-konika  🙂 Zamawiałam przez internet,  odbierałam  sklepie stacjonarnym. Moje uwagi do zamówienia zostały spełnione 🙂 Wszystko szybko i sprawnie. Nawet czekałam krócej na zamówienie niż było podane na stronie

+ dla sklepu www.horsetshirt.com.pl z małym  -
Zamówiłam 3 koszulki polo z nadrukiem. Po złożeniu zamówienia Pani zadzwoniła do mnie szybko, że niestety granatowej polówki nie ma i nie wiadomo kiedy będzie, że bardzo przeprasza i można zamienić albo zwrócą pieniądze. Za to wielki plus. Powiedziałam Pani, że jak wrócę do domu, to zerknę jakie jeszcze są kolory i się odezwę. Wieczorem napisałam maila, że jeśli nie ma granatu, to poproszę różową w zamian.
- za to, że nie odpisują na maile. Wysłałam maila z pytaniem kiedy dotrą koszulki, zero informacji. Dzisiaj paczka przyszła tylko z dwoma, tak jakby w ogóle nie przeczytali maila ode mnie... Mail podany na stronie jest nieprawidłowy. Przynajmniej tak mi skrzynka mailowa "krzyczała" jak próbowałam wysłać. Odpisałam więc na adres, z którego przyszło potwierdzenie
Ogromny  - dla sklepu http://dwakonie.pl/ . Zamówiłam towar dostępny ale z czasem oczekiwania 7-14 dni. Czekałam cierpliwie dwa tygodnie i nic. Napisałam mail-a nic, zero odpowiedzi. 2 mail.... cisza. Po 3 tygodniach pierwszy telefon do sklepu - nikt nie odbiera. po kilku próbach wysłali sms-a żeby napisać o co chodzi. Na n-te pytanie "co się dzieje z zamówieniem" dostałam informację, że tego towaru niema. PARANOJA. Mam wrażenie ,ze gdybym się nie odezwała to uznali by przelew za prezent od naiwnego klienta. Pieniądze w prawdzie oddali ale też nie bez komplikacji i długiego czekania na jakąkolwiek odpowiedź. ODRADZAM zakupy w tym miejscu. KRĘTACZE i KOMBINATORZY!
plus + dla bergo. jak zwykle szybko, sprawnie i z informacjami co kiedy gdzie, oraz doradzeniem, mierzeniem itd. No i dobre ceny + mega indywidualne rabaty 🙂 minus ( 😉 ) za przyslanie w paczce katalogow i bonów rabatowych przez które zbankrutuje bo nie wiedzialam, ze tyle rzeczy mi nagle absolutnie potrzebne (jako setne :P) 😉)))

minus - dla LUKAR (drukowane czapraki itd).
zamówienie zaczełam skladac w kwietniu (tzn napisalam konkret, zostala kwestia zaplaty bo pani chciala sie na towary-zamówienia wymienic), przez otrzymywanie co x dni odpowiedzi przedluzalo sie i przedluzalo (a w koncu zrezygnowala - a mojego zamowienia nei robila bo nie dostala kasy (!)). potem przedluzalo sie z niewiadomego powodu. w czerwcu zaczelam mocniej ponaglac, zrobilo sie nie milo. cena nagle wzrosla o polowe (i brak odp na jaka cena w koncu, dlaczego taka, a nie jak byla ustalona, prosze o konto raz jeszcze itd, w koncu wyslalam i tak wiecej niz pirwotnie mialo byc), a ja ciagle tygodniami bylam zbywana. w koncu (lipiec!) dostalam pad (i tak pozniej, po awanturze dopiero niz niby mial byc wyslany)- zrobiony chyba na zlosc, na odwal, koszmarnie wykonany i zupelnie nie w ksztlcie jaki miał być. owijki i fredzle tez jakością nie grzeszą- a opisane jako wysokiej. reklamacja- droga przez męki, gdzie jeszcze byłam obrażana (!) i zwrot pieniedzy po x dniach (też po obrażaniu mnie). jeden plus, ze kolory ładne, i dostalam próbki i resztki jak prosilam- ale co z tego, jak musialam komplet oddać bo nie nadawał się do użytku (bezpieczeństwo konia), wykonanie odrzucało...
odradzam zamawianie u nich. i przez kontakt, czas i przez jakość.

Podwójny i bardzo zasłużony minus dla arcus-konie. Pierwszy raz zamówiłam biotyne, sole i jeszcze jakieś graty. Biotyna w opakowaniu 2kg w bardzo przyzwoitej cenie - po dwóch dniach od zamówienia mail, że ta cena to cena dla opakowania 1kg. Próbowałam negocjować, niestety obsługa niekompetentna i nieuprzejma. W niedziele zamówiłam Pikeury białe z dostępnością 7 dni bo potrzebuje je mieć najpóźniej na 12.08. Wczoraj Pani dzwoni że nie ma ich w tym materiale w ogóle a w innym mogą być za 3 tygodnie. Żenada i chamstwo.



Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
04 sierpnia 2015 15:41
+ dla sklepu horsepol fajny kontakt i miła obsługa  🙂
Ogromny plus dla Animalii.
Złożyłam zamówienie dzisiaj przed godziną 15, przed chwilą dostałam od kuriera wiadomość, że paczka jutro będzie u mnie  💘
zległy ogromny plus dla yard-equites- pełen profesjonalizm, super obsługa i kontakt (mimo opóźnien stała informacja i monitorowanie zamówienia)
plus dla animaila.pl
plus takze dla equishop- fajne promocje i szybka realizacja, chociaż wiecie co mnie troszkę irytuje- koszty przesyłki- nie ważne czy zamawiasz za 100 zł czy 2000 zł, koszt zawsze ten sam i chyba niewiele sklepów każe sobie placić 20 zl za kuriera bez względu na wage przesyłki (takie stawki to 10 lat temu były, przy wysylce raz na tydzień)
izkadul, niestety mam tę samą uwagę co do equishopu. Za przeproszeniem - du*ą do klienta 🙁
Duży Plus dla Sklep Karina - za super kontakt i wyrozumiałość dla klienta 🙂
Plus dla Konik.com oraz Plus dla GNL za błyskawiczną realizacje zamówienia
Moon   #kulistyzajebisty
10 sierpnia 2015 20:48
Plus dla gnl.pl  🙂
Chociaż powinni dostać minusa od mojego portfela za taaakie promocje Spooksa  🤣
- dla equishop, standardowo sprzedaż rzeczy na stronie ktorych nie mają...
Plus dla Koński Świat super szybko i jeszcze wysłali droższą wysyłką nie obciążając mnie kosztami
+ dla arcus-konie za szybką wysyłkę  🙂
Duży + dla Horsetown przesyłka dużo szybciej niż podane na stronie 🙂
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się