sklepy internetowe

Przeogromny plus dla Bergo  :kwiatek:
Livia   ...z innego świata
12 lipca 2016 20:09
Klami, nie ma, ostatni rabat był na dzień ojca.
Nie polecam EQUISHOP!
Zrobiłam zamowienie w poniedziałek rzeczy z nowej kolekcji ( czyli dostępnych i możliwych do ściągnięcia od producentów )
Na czacie zapewniali mnie ze zamowienie jest kompletowane
Dzisiaj dostałam maila ze zamowienie zostało anulowane w calosci a bryczesy ktore zamówiłam nadal sa dostępne na stronie! Frak jest z nowej kolekcji! Sklep oszukuje z PROMOCJA
Sprawę zgosze do RZECZNIKA OCHRONY KONSUMENTA!
JEDNO WIELKIE KŁAMSTWO ! Mówili ze jest kompletowane zamowienie a dzisiaj anulowane!
ROZUMIEM ZE MOGLI SIE SPÓŹNIC I DŁUGO CZEKAŁAM NA ZAMOWIENIE A W OGOLE NIE DOSTAŁAM !
Rozumiem ze mogło byc niekompletne ale w ogole anulowane! Rzeczy sa dostępne na stronie!!!

Zostałam oszukana na promocji sklepu związanej z meczem Polska - Szwajcaria !
Nie ja jedna ale wypowiem sie za siebie i opisze swoją sytuacje ku przestrodze !
W poniedziałek 27. 06 zamówiłam na promocji frak bryczesy i podkładke !
WSZYSTKIE PRODUKTY BYŁY DOSTĘPNE !
Czekałam ponad 2 tygodnie i dowiaduje sie ze zamowienie zostało anulowane !
Rozumiem ze ze względu na duża ilośc zamowien mogł sie opóźnić czas dostawy
Rozumiem ze zamowienie mogło byc niepełne
Ale nie rozumiem tego ze OSZUKUJE SIE LUDZI! Bryczesy sa nadal dostępne czyli SA  a mi napisali ze nie ma
Sprawa do URZĘDU OCHRONY KONSUMENTA I DO NAGŁOŚNIENIA

 Dublowanie wątków
Chodzi o Equishop? 👀
Tak

Chciałabym sprostować sprawę ,
Zbyt pochopnie ocenilam sklep EQUISHOP
JEDNAK ZALEZY IM NA KONTAKCIE I ROZWIĄZANIU PROBLEMÓW KLIENTÓW !
Mam nadzieje ze moja pośpieszna opinia okazała sie mylna :-)
Mam nadzieje ze ten jednorazowy incydent jest wyjątkiem /pomyłka

Przepraszam za pośpieszną ocenę sklepu
Skontaktowała sie ze mna obsługa sklepu w celu wyjaśnienia i rozwiązania problemu

Proszę edytować posty!
A już miałam napisać, że wrzeszczysz na forum (wielkie litery) jakby sklep Cię co najmniej okradł.
Nie lepiej napisać czy zadzwonić do sklepu i wyjaśnić sprawę ?
Giga plus dla horsetown.
Potrzebowałam jednej rzeczy na 'juz', wczoraj popoludniu zamowione. Dzis rano kurier u mnie. Super!
Plusy dla  GNL  i HIPPOVET. 

I pochwalę  jednak  equishop za nawiązanie  kontaktu i choć  w części  zrealizowanie  zamówienia  z okresu  promocji.  (niestety  niesmak  związany  z wcześniejszym moim zamówieniem  koszulki  konkursowej  pozostał)
Gillian   four letter word
14 lipca 2016 17:54
Strawhorses - MEGA szybka wysyłka :kwiatek:
ktoś kojarzy jakiś sklep z artykułami typowo pod pokazy typu prezenterki itp. ?  🙂
patid1220 A może LAGAT?   :kwiatek:
Moi drodzy, zapomniałam jak nazywał się angielski sklep gdzie był bardzo duży wybór derek głównie Whterbeeta, Mark Todd, gdzie często były fajne wyprzedaże?
Kiedyś parę razy organizowaliśmy zbiorowe zamówienia stamtąd.
+ Bergo  😍
Hej chyba Ci chodzi o equestrianclearence.uk teraz zmienili grafikę i adres na
http://www.equestrian.com  😎
izkadul, dziękować!
Ode mnie niestety duży minus dla Equishopu. Jak pewnie większość tutaj skorzystałam z promocji po meczu Polaków. Zamówiłam Veredusy i czaprak 27 czerwca. Niestety rabat nie naliczył się automatycznie na ochraniacze, ale dostałam odpowiedź, że zamówienie było poprawione, rabat naliczony - wszystko ok. Całkowity koszt wynosił 363 zł (za pobraniem). 29 czerwca dostałam e-mail od kuriera, że paczka wysłana. W smsie od sklepu, kwota zamówienia była prawidłowa, ale w e-mailu od kuriera widniała kwota przed naliczeniem rabatu (ponad 600 zł). Paczka przyszła, a kurier poprosił o pieniądze, oczywiście była to ta kwota pomyłkowa. Skontaktowałam się ze sklepem i ustaliliśmy w piątek (30 czerwca), że odsyłam paczkę przez kuriera do sklepu. W ten sam dzień dostałam e-mail, że jak tylko paczka wróci to Equishop odeśle mi paczkę z prawidłową kwotą zamówienia.
Hm.. od tamtej daty mija dziś dokładnie 2 tygodnie. Dodzwonić się nie da ( wiem, awaria). Na e-maile nikt nie odpisał, na re-volcie był kontakt - ale niestety żadnych konkretów. Chciałam tylko wiedzieć czy w ogóle mam czekać na tą przesyłkę...  😵
I żeby nie było, że to ja jestem zła, niecierpliwa i nie wiadomo czego chcę od sklepu. Praktycznie każdy e-mail zaczynał się od słów "Nieśmiało się przypominam". Ale ileż można, ogólnie czuję się olewana i nie mam ochoty już prosić się o odpowiedź.
W załączniku odpowiedź na pomyłkę ze stronu sklepu  😉

Rozmiar zdjęcia był za duży - podmieniłam na mniejsze.
sepia   Koń stworzon ku bieganiu, jak ptak ku lataniu.
15 lipca 2016 09:51
Nie mogli po prostu oddać różnicy na konto? Nie rozumiem  🤔wirek:
Nie zgodziłam się, ponieważ nie chciałam mieć zamrożonej gotówki przez 14 dni ( zwrot), był koniec miesiąca i byłam przygotowana na kwotę 363  😉
mega PLUS dla Mustang W-wa - sprzętjezdziecki.com - bardzo miła obsługa, doradztwo i mega szybka wysyłka (poratowali potrzebującego)  :kwiatek:
Duży + dla Dromy.pl  🏇
A ja wczoraj w końcu odebrałam z paczkomatu przesyłkę od Equishopu. Czasu trochę zleciało, ale czekałam i dostałam wszystko, co zamówiłam (wymarzony kask 😍, smar). Jestem przeszczęśliwa - ze swojej strony mogę tylko bić brawa dla sklepu za tamtą-sławną-promocję. 😅
Na_biegunach   "It's never the horse - it's always you!" R. Gore
17 lipca 2016 12:41
Duży minus dla Końskie Zdrowie (horsepower.pl) Dzwoniłam, żeby potwierdzić dostępność przed złożeniem zamówienia a jednak przysłali zamówienie ze złą kopystką. Włożyli do paczki gorszy o połowę tańszy produkt, którego nie potrzebuję i z którego nie będę korzystać i jeszcze zero odpowiedzi na mail'e. Jak trzeba było przysłać potwierdzenie przelewu to kontakt był błyskawiczny  😤  Ten klient już ne wrati
Po plusie dla agrokopleksu i jar-paszu jak zwykle sprawnie i szybko
Jak zawsze wielki + dla Konika  🏇
Jeszcze Pani do mnie dzwoniła bo zamówiłam kantar Cob, okazało się że nie mają i chciała zaproponować mi Full. I przedstawiła mi się że dzwoni ze sklepu jeździeckiego (nie powiedziała jakiego) a z 3 akurat miałam zamówienia do wysyłki, dobrze że pamiętałam co z którego zamówiłam  😁

[CIACH]
+ dla salonkonskiswiat.pl
Świetny kontakt ze strony sklepu i koniec końców wysyłka znacznie szybsza niż zapowiedziano 🙂
saganek   shit happens
21 lipca 2016 09:47
+ dla Arcus - szybka wysyłka i miły gratisik...
+ dla Bergo za błyskawiczną realizację zamówienia
- dla equishopu...już nawet nie dlatego, że moje zamówienie zostało anulowane bo jestem w stanie zrozumieć braki towarów przy tym szaleństwie, które się w sklepie odbywało ale od 3 tygodni czekam na zwrot pieniędzy i doczekać się nie mogę a skoro mają czas na robienie nowych promocji to chyba znalazłby się też na wysłanie przelewu :/ (może po napisaniu tego posta dostanę jakiś odzew i odzyskam pieniądze bo z tego co widzę pracownicy equishopu czytają re-voltę 🙂 )
Zgodnie z przepisami sklep ma obowiazek zwrócić należność do 14 dni. Jesli sie to tego nie zastosuje, to mozna cos takiego zgłosić do UOKiK'u
+ dla strawhorses, szybka wysyłka, bryczesy w stanie dużo lepszym niż opisywany i widoczny na zdjęciach.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się