sklepy internetowe

[quote author=_Gaga link=topic=81.msg2599494#msg2599494 date=1475178870]
LuntPS, ja dostałam podkolanówki Pikeura w Arcusie... 😍
[/quote]
_Gaga, wielkie dzięki  😉
desire   Druhu nieoceniony...
18 października 2016 08:43
czy ktoś już kupował w nowym sklepie http://horse-station.pl/  ?
pytam, bo gdzie nie spojrze na ich stronie internetowej to nie ma ich żadnych danych - nipu, adresu, ewentualnie imienia i nazwiska właściciela, numeru konta.. no i strach coś zamówić, bo troche to wygląda jak z firmami 'krzak'..  🤔 👀
desire nie znam sklepu, ale zawsze mnie zastanawia dlaczego właściciele sklepów takie dane chowają.
Prawo wymaga by w regulaminie były podane, więc jeśli tam nie ma to bym nie zamawiała...
Ja nadal bardzo chwalę Masters Polska paszę. Zresztą, moje koleżanki też. ostatnio była promocja jesienna i zamawiałyśmy pasze. Wysyłka super szybka😉 Panie mega miłe na infolinii i pomagają we wszystkim.
czy ktoś już kupował w nowym sklepie http://horse-station.pl/  ?
pytam, bo gdzie nie spojrze na ich stronie internetowej to nie ma ich żadnych danych - nipu, adresu, ewentualnie imienia i nazwiska właściciela, numeru konta.. no i strach coś zamówić, bo troche to wygląda jak z firmami 'krzak'..  🤔 👀


a może dopiero założyli sklep? na facebook'u posty nie są starsze niż 15.10. choć też przy zakładaniu storny od nipu, adresu itp powinno się zacząć... masz nr telefonów, może do nich zadzwoń i spytaj o te dane, to w ceidg sprawdzisz. 😉
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
25 października 2016 10:59
+ dla animalii  🙂 Kupiłam bryczki w fajnej cenie i jeszcze dostałam 2 próbki pasz  :kwiatek:
Jakie dostałaś próbki pasz ? 😀 🙂
Racjonalna   Patrz w niebo, ale uważaj na kupy
25 października 2016 16:07
czy ktoś już kupował w nowym sklepie http://horse-station.pl/  ?
pytam, bo gdzie nie spojrze na ich stronie internetowej to nie ma ich żadnych danych - nipu, adresu, ewentualnie imienia i nazwiska właściciela, numeru konta.. no i strach coś zamówić, bo troche to wygląda jak z firmami 'krzak'..  🤔 👀


jak dla mnie jakaś niepoważna firma 😉 wystarczy spojrzeć na ich regulamin etc. Jeśli zabierasz za sklep internetowy to takie rzeczy jak dane i regulamin są na I miejscu...
Racjonalna zgadzam się. na dodatek w regulaminie jest napisane że paczki wysyłane są z Belgii. Jestem ciekawa w jaki sposób regulowane jest w tym momencie prawo czy obowiązuje polskie czy belgijskie 🙂
Dwa plusy dla havens (dwukrotnie ekspresowa wysyłka)
Plus dla pasi-konika
Plus dla podkowa-liny
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
28 października 2016 19:33
Jakie dostałaś próbki pasz ? 😀 🙂


otręby pszenne i musli z pro-linen  😉
Szybkie pytanie. :kwiatek: Zrobiłam dziś pierwsze zamówienie w GNL i przy jednym produkcie mam czas oczekiwania 2 dni, przy pozostałych dwóch - 10-14 dni - zastanawiam się, czy GNL wysyła zamówienie dopiero po skompletowaniu całości, czy robi tak jak np. zooplus, że wysyła część dostępną, a reszta idzie w osobnej paczce później? Z góry dziękuję za odpowiedź. :kwiatek:
Wydaje mi się, że po skompletowaniu 🙂 Może zadzwoń na infolinię ?
Szybkie pytanie. :kwiatek: Zrobiłam dziś pierwsze zamówienie w GNL i przy jednym produkcie mam czas oczekiwania 2 dni, przy pozostałych dwóch - 10-14 dni - zastanawiam się, czy GNL wysyła zamówienie dopiero po skompletowaniu całości, czy robi tak jak np. zooplus, że wysyła część dostępną, a reszta idzie w osobnej paczce później? Z góry dziękuję za odpowiedź. :kwiatek:


Zamawiałam trzy razy w GNL i zawsze wysyłają jak wszystko skompletują 😉
Myślę, że jakby mega zależało Ci na tym by ta jedna rzecz doszła szybciej to warto zadzwonić. Obsługa jest bardzo miła i kontaktowa, więc na pewno uda się coś zdziałać.
Dzięki dziewczyny. :kwiatek: Wysłałam im wiadomość, czy uda się wysłać dostępne sztyblety od razu, a pozostałe rzeczy po skompletowaniu, zobaczymy, czy się uda. 😉
pytanie czy opłaca Ci się płacić dwa razy za przesyłkę??? czy nie lepiej poczekać na całość  😎
Odpisali, że za dopłatą 14 zł wyślą mi sztyblety od razu. Wcześniej nie płaciłam za wysyłkę. 😉
Plus dla dobry-kon.pl
Błyskawiczna wysyłka, super kontakt, wszystko jak trzeba  🙂
+ dla Konika, wszystko szybko i sprawnie
Duuuży + dla Bergo 🙂 Szybko, sprawnie, super kontakt i zero problemów ze zwrotem 🙂
[quote author=Nasturcja-Renata link=topic=81.msg2609713#msg2609713 date=1477679597]
Jakie dostałaś próbki pasz ? 😀 🙂


otręby pszenne i musli z pro-linen  😉
[/quote]

Używałaś jak oceniasz ?🙂

Ja ostatnio dostałam do zamówienia z Mastersa lucerne 😀😀😀
Duży + dla konika, co prawda źle naliczyli kuriera, ale szybko oddali pieniążki  👍
Bardzo miła obsługa i 15 rabatu miło i przyjemnie sama radość z zakupów 😀
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
08 listopada 2016 06:02
[quote author=Nasturcja-Renata link=topic=81.msg2609713#msg2609713 date=1477679597]
[quote author=martina13 link=topic=81.msg2608401#msg2608401 date=1477390917]
Jakie dostałaś próbki pasz ? 😀 🙂


otręby pszenne i musli z pro-linen  😉
[/quote]

Używałaś jak oceniasz ?🙂

Ja ostatnio dostałam do zamówienia z Mastersa lucerne 😀😀😀
[/quote]

otręby mój koń wciąga jedną dziurką od nosa  😉 a musli nie dawała jeszcze, bo to taka mała torebeczka (bardziej jako smaczek będzie  😉 ), ale podejrzewam, że też chętnie zje. Żar wybredny nie jest, zeżre wszystko  😁
Koniec 🚫
Kocham konik.com.pl miłością wielką!

Ogromny plus dla nich, za to, że zależy im na kliencie i starają się iść na rękę 😉
Zakupy u nich to sama przyjemność  💃
Bardzo duże plusy dla Bergo i Animalii - w obu sklepach zaproponowano mi lepszy jakościowo produkt (sporo droższy) w zamian za ten, który zamówiłam, kiedy okazało się, że wybrany przeze mnie jednak nie jest i nie będzie dostępny. Bez żadnej dopłaty z mojej strony (Bergoo) lub z niewielką (Animalia).
Czy ma ktoś aktualne kody rabatowe do GNL lub/i STEP i mógłby się nimi ze mną podzielić ?  :kwiatek:
Wielki minus dla Arcusa. Zamawiałam ogłowie i uwiąz 4 listopada. Najpierw był problem z kolorem uwiązu - podobno już niedostępny. Ok, chciałam inny kolor, ale okazało się że w ogóle nie można zamówić tego modelu, więc musiałam wybrać inny. Według terminów podanych na stronie zamówienie już dawno powinno być u mnie, więc napisałam maila kilka dni temu i cisza. Ja rozumiem, że coś może się przeciągnąć, ale wypadałoby się odezwać, a tak to nie wiem czy w ogóle zobaczę zamówienie albo pieniądze za nie ewentualnie. Nigdy więcej nic u nich nie zamówię.
panda1990, u Arcusa to norma, ja też czekam na popręg i się doczekać nie mogę ;/
Ja też kiedyś  w Arcusie zamówiłam wędzidło, bo kilka lat temu  tylko u nich było  dostępne, czekałam chyba koło  miesiąca  po czym napisali, że  nie  mogą go sprowadzić,  wiec musiałam  kupić  na niemieckim eBay'u.
Ja właśnie zamawiałam coś, co tylko u nich jest dostępne, więc liczę, ze jednak uda się im sprowadzić.
a próbowaliście złożyć zamówienie (ogłoszenie) przez serwis [CIACH] nic nie kosztuje, więc chyba spróbuje poszukać nowego dostawcy   

Proszę takie rzeczy umieszczać w ogłoszeniach.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się