Prośba o pomoc w związku z pracą magisterską

Witajcie 🙂

Jestem studentką psychologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz miłośniczką koni i próbując połączyć te dwie pasje w pracy magisterskiej, chcę zbadać związek między cechami psychicznymi konia i  właściciela a satysfakcją z pracy z koniem.

W  związku z tym pilnie poszukuję  koniarzy, którzy chcieliby wspomóc tego typu badania naukowe i byliby gotowi wypełnić kwestionariusze dotyczące powyższego tematu.

Jeśli tak, bardzo proszę o kontakt!
Ciekawy temat. Jestem ciekawa wyników.
Wysłać adres mailowy na PW, czy w jakiej formie ten kwestionariusz masz?
Wyślij mi info na PW, przekażę 2-3 znajomym co są oblataniw  temacie bo ja mam za małą wiedzę, żeby pomóc 🙂
Bardzo wam dziękuję za odzew!

Jeśli to możliwe poprosiłabym o adres mailowy na PW  🙂
Chętnie pomogę. Poszło PW  :kwiatek:
emptyline   Big Milk Straciatella
31 lipca 2013 14:12
Ja też mogę pomóc, pw wysłane.
Chętnie 🙂
ja też mogę!
Ja też 🙂
Mam nadzieję że do wszystkich doszły maile. Jesteście wspaniali! 😀
do mnie nie  🙁
Mam, mam. Do kosza mi wleciało.
To patrzeć na arkusze pdf i wpisać w tabelkę ?
O rety! To jest ANKIETA.  :kwiatek:
Napisałam długopisem na wydruku pdf i rozgryzam tabelkę.
Poprzez formę ankieta jest dość pracochłonna, a teraz nie mam zbyt dużo czasu żeby jej poświęcić. Do kiedy trzeba byłoby wysłać?
Wybrałam taką formę z arkuszem odpowiedzi chcąc właśnie Wam ułatwić sprawę , ale jeśli się pomyliłam to chętnie prześlę w po prostu w wordzie.

Rozumiem, że jest to sporo roboty więc cierpliwie zaczekam, ponieważ na pewno z dwa tygodnie mam jeszcze na zebranie wszystkich danych.
Wypełniłam. Ufff.... Pół godziny skupienia i jest. Fajna, ciekawa. Widać, że poświęcono czas i uwagę.Powodzenia.
W wordzie wygodniej  :kwiatek: