kącik żółtodziobów - czyli pytania o podstawy

nóg też nie obciera 🙂
Siedział ktoś kiedyś z tak założonymi puśliskami jak się siedzi? Utrudnia jakoś w jeździe?
Isabelle
tak właśnie sobie przypomniała jak moja trenerka próbowała mnie tak usadzić i tak jeździć.Po prostu masakra ^^ ale ja mam konia,siodło ujeżdżeniowę uwielbia tą dyscyplinę więc muszę nauczyć się tak siedzieć żeby wyglądać jako tako 😉
Bardzo dziękuje za przypomnienie i już wiem jak to sie nazywa ^^ rotacja biodra xDD
Dziękuje dobre kobity !
Gillian   four letter word
12 marca 2012 16:51
ja tak jeżdżę od 2 lat. Nie ma żadnej różnicy o jeździe 😉
takie wpięcie jest super, nic sie nie przereca, nie rysuje, bardzo wygodnie 🙂

a to ja mam techniczne pytanie 😉

Puśliska ujezdzeniowe plus takie wpięcie, czy istnieje jakakolwiek opcja nie ciągnięcia za sobą (i bolesnego obijania o piszczel:P) strzemion, niosąc siodło luzem/wieszając? wypinacie zupelnie pusliska? (mnie sie niezbyt chce za kazdym razem to robić) nie wymysliłam do tej pory żanego patentu, zeby nie majtały mi nigdzie.
Używam siodeł wszechstronnych.W jednym siodle mam wpięte tak a w drugim na wierzchu i jedynie różnicę odczuwam przy podciąganiu popręgu.
A może by tak wyciągać ja za tybinką i przewieszać przez siedzisko? Ja tak robię jak nie chce mi się odplątywać zawiniętych strzemion albo z krótkim popręgiem - może ze strzemionami też by dało rady. Z tym że ja od razu po jeździe zakładam na siodło pokrowiec, więc nic się nie rysuje 😉
Isabelle, a nie możesz oprzeć siodła o biodro i tak nieść, nie powinny Ci się wtedy strzemiona obijać o nogi 🙂
Platyna   Platynowe szczęście a smaku Karmelu :P
12 marca 2012 17:15


A takie "zawinięcie" ?  😉
no ale tutaj puśliska są na zewnątrz, a dziewczyny gadają o sytuacji, kiedy są pod tybinką
ale nie zrobisz tak z puśliskami ujeżdzeniowymi wogóle, a tu jeszcze chodzi o takie wypięte pod tybinką
Platyna   Platynowe szczęście a smaku Karmelu :P
12 marca 2012 17:19
Oj przepraszam, nie zauważyłam  :kwiatek: