jakiego kiełzna używacie/ WĘDZIDŁA - rodzaje, zastosowania, spostrzeżenia

Toz to popularne jak cholera😉 sama na takim jezdze.

http://www.sklep.animavet.pl/york-wedzidlo-podwojnie-lamane-z-miedzia.html
Faith wiem, że popularne, ale w sumie jestem całkiem zielona jeśli chodzi o szukanie wędzideł, bo pierwszy raz kupuję wędzidło 🙂
Dziękuję 🙂
Prosze bardzo 🙂 miesci sie w arabskiej malej paszczy 😉
arivle   Rudy to nie kolor, to styl życia!
09 listopada 2014 21:29
szukam takiego wędziła, widział ktoś w jakimś sklepie?
arivle, a musi byc raz łamany?
arivle   Rudy to nie kolor, to styl życia!
09 listopada 2014 21:39
Burza, musi raczej, podwójnie łamany musiałabym najpierw przymierzyć, nie mam pewności czy koń będzie na nim dobrze chodził.
Constantia   Adhibe rationem difficultatibus
09 listopada 2014 21:39
Freska   Trakeńska Szczęśliwa Miłość
09 listopada 2014 22:16
arivle   Rudy to nie kolor, to styl życia!
10 listopada 2014 10:17
Dziękuję!!! :kwiatek:
strzemionko   w poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały LAS ;)
13 listopada 2014 08:42
Czy ten wielokrążek jest odpowiednio założony?
strzemionko, chodzi Ci o podpięcie wodzy do dużego kółka? Oczywiście, w wielokrążku masz wiele możliwości, możesz podpinać wodze do każdego z kółek (im niżej, tym większa dźwignia), możesz też zapiąć dwie wodze, jedną do dużego kółka drugą do małego, możesz też użyć łącznika jak w pelhamie.
strzemionko   w poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały LAS ;)
13 listopada 2014 09:17
Chodziło mi bardziej o to małe kółko, że jest podpięte do paska. Kiedyś się pytałam o wielokrążek i dostałam odpowiedź, że do małych kółek absolutnie nic się nie dopina, jedynie do dużego wodze.
Zawsze zapina się to górne małe kółko do pasków policzkowych, a do dolnych małych kółek zapina się wodze.
Tutaj masz sposoby zapinania, oczywiście przy dwóch małych kółkach będzie więcej kombinacji niż na tych obrazkach: wielokrążek
-bibi22-   Czasy się zmieniają i my też się zmieniamy.
13 listopada 2014 09:29