ODSZEDŁ ORKAN :(

Wygląda sto razy lepiej niż jak go ostatnio widziałam 🙂 Ostatnie zdjecie najlepsze!! 😀
Pozdro dla Futrzaka 🙂
fajny siwek 🙂 trzymam kciuki dalej, a coś w Berlinie się dowiedziałaś?
Cieszę się że mamut sie podoba  :kwiatek: 😀

Niestety Pani która zaproponowała pomoc w sprawie kliniki Niemcy, jeszcze się nie odezwała🙁 Gdy tylko będę  coś wiedziała dam znać🙂 :kwiatek:
Nadal mocno trzymam kciuki za siwka! Daj znać kiedy wet ma zamiar dojechać. Duże uściski dla was :kwiatek:
Dziekujemy :kwiatek:
Pogoda nie sprzyja.... 😤 Ciekawe czy doktorowi uda sie dojechac po swietach...


Zapraszam do licytacji konika szajbuska wykonanego przez jedną revoltowiczke  :kwiatek:
http://allegro.pl/konik-szajbusek-musi-pomoc-charytatywna-i1376302141.html
hym... moge takze zrobic jakas prace na sprzedaz,  jestem z zawodu m.in plastykiem.
a rozumiem problem... bo o mojego tez musialam walczyc.
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
30 grudnia 2010 23:05
Jakieś postępy?
Gniadoszka   Przyjaciel to mało ... to członek rodziny ...
03 stycznia 2011 20:47
Znowu cisza w temacie 🤔
Wątek w ogóle jeszcze aktualny?
Co z koniskiem?
Aktualny... 🙂

Konisko ma się nie najgorzej, odpukać :kwiatek:

Czekamy na dr G. 🙁 Czekam na wiadomosc od dr Rojka. Poprosilam o kontakt do kliniki w Niemczech (do dr od schorzen glowy- z ktorym do Rojek sie konsultowal) gdy uda mi sie zdobyc nr, od razu dzwonie.

Nadal zbieramy pieniazki, moze na zabieg za granica...  👿

Przy okazji dodaje link z kliniki z Gniezna- zabieg usuniecia zeba.
http://www.lecznica-koni.pl/strona.php?mi=216&lang=]

Kochani napiszcie szczerze... Wyobrazacie sobie takie cos w stajni? --- mnie to przerazilo  😲
Nadal czekam na osobe ktorej koń miał problemy z zebami...

Udalo sie uzbierac kwote 821zł. Dziekujemy BARDZO  :kwiatek: 😅
duunia   zawiści nożyczki i dosrywam z doskoku :)
03 stycznia 2011 22:18
a z dr Karczem z Janowa próbowałaś sie skontaktować?
robił znajomej operację konia...właśnie w obrębie głowy
wiecej na pw, jak chcesz?