sklepy internetowe

joanna_kwiat89 na nic z Jarpola nie czeka się długo  😉 chociaż w środku sezonu derkowego na specjalne zamówienia trzeba sobie min tydzień rezerwować. Proponuję o owijki podpytać telefonicznie (nie zawsze mają czas odpowiadać na maile).
joanna_kwiat89   Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez.
29 stycznia 2014 11:00
Dziękuję za informacje 🙂 Teraz tylko wybrać kolor, a to dopiero niełatwa sprawa jak po głowie chodzi ich kilka 🙂

A Caball? Ktoś coś? 🙂
Ja na swojego Caballa czekałam chyba około tygodnia, chociaż czas oczekiwania podany 7-21 dni 😉 Super kontakt, ja polecam 🙂
.
safie   Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym termin
29 stycznia 2014 16:15
joanna_kwiat89, z caballa o owijki pytałam na fb- nie wszystkie kolory mają. Zamówiłam przez stronę pad i w uwagach pisałam o owijkach, a przy płatności doliczyłam odpowiednią kwotę
ogromny + dla sklepu EQUIS
Złożyłam wczoraj około południa zamówienie na dobry-kon, zapłaciłam od razu (przelewem), a w statusie zamówienia wciąż mam, że zamówienie jest nieopłacone. Czy to u nich normalne, czy powinnam się kontaktować?
Londstreet   Biszkopt z czekoladą
30 stycznia 2014 14:35
Fatalita, ja przy niektórych zamówieniach złożonych dwa lata temu nadal mam napisane, że są nieopłacone, a otrzymałam je już dawno.
Raczej nie ma co się martwić. 😉
Londstreet dzięki za odpowiedź, w takim razie czekam  😉
Baaardzo duze podziekowania i plus dla sklepu Bergo oraz stacjonarnego X-horse'a w Wejherowie 🙂
ogromny plus dla Pana Podkowy
Proponowałabym zaktualizować listę sklepów, wiele już nie istnieje 🙂
dobry pomysł  😉
Nie działają :
www.capriola.pl (przenosi na stronę http://stajniacapriola.pl/)
http://www.cavallo.pl/ (po kliknięciu, przynajmniej u mnie, przenosi na wysyłanie maila)
http://www.equicomp.wizja.net.pl/sklep/catalog/ (jakieś problemy techniczne, ale może to kwestia kilku dni)
http://www.ihaha.pl/ (jakiś serwis... nic z końmi związanego)
www.lamri.pl (jakaś inna strona, nic z końmi)
http://www.siodlarnia.com/ (domena na sprzedaż)
http://www.sklep.horses.pl/ (strona w budowie)
www.starymlyn.nazwa.pl/sklep (jeśli możecie - sprawdźcie, bo u mnie wyskakuje mnóstwo błędów i brak produktów)
www.transterm.com.pl/wwr/sklep2/index.php?d1=7&d2=36 (brak strony)
www.x-horse.com.pl/sklep/ (mi nie działa link. po wpisaniu samego www.x-horse.com jest ok)
http://cztery-kopyta.pl/ (brak strony)
http://www.equitom.pl/ (jakaś strona o modzie jest teraz)
http://www.equestrian-equipment.pl/ (u mnie błąd wczytywania strony)
http://www.sklepluna.pl/ (gry xbox)

To chyba wszystko, ale sprawdźcie, może to jakieś błędy mojego internetu 🙂
strzemionko   w poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały LAS ;)
03 lutego 2014 06:45
sklep Cavallo nigdy nie był pod stroną cavallo.pl bo to sklep stacjonarny w Częstochowie i tą "strone" mają od bardzo dawna. "Stronę" bo tylko godz otwarcia 😉

sklep Cavallo internetowy jest pod www.cavallo.szczecin.pl
Poszukuję popręgu z fartuchem 125 w brązie KenTaura, widział ktoś gdzieś może taki dostępny? A nie z terminem realizacji kilka tygodni?
plus dla equishop - zamówiłam i zapłaciłam w niedzielę a we wtorek rano już dostałam przesyłkę 😉
strzemionko   w poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały LAS ;)
05 lutego 2014 13:14
kolejny OGROMNY plus dla Bergo - mimo tego, że 2 tyg. temu złożyłam duże zamówienie, a po 3 dniach zmieniłam je na dwa mniejsze (pierwsza część przyszła po 3 dniach), to przy drugim zamówieniu (które kontynuuowałam 3 lutego a przyszło przed chwilą) dostałam gratisy.

Bergo górą, pokonał nawet mojego ulubionego pasi-konika!  😀iabeł:
Wielki plus dla Yard Equites za podejście do klienta oraz błyskawiczną realizację zamówienia. Z reklamacją też problemów nie było.
Ogromny plus dla sklepu Arcus! Nie dość, że bardzo duża promocja była to jeszcze dostałam bardzo miły gratis!  😍
carmelka   Extremly photogenic... potato
05 lutego 2014 19:11
Znowu zawiodłam się na horsepolu. Z racji nagłej potrzeby musiałam tam znowu zrobić zakupy i serdecznie odradzam! Niekompetentna obsługa, w internecie zupelnie inny asortyment niż w sklepie stacjonarnym i do tego ceny o 30% większe niż w innych sklepach.
xxagaxx, ten sklep podaje 10 dni realizację. http://equirex.pl/
W każdym sklepie internetowym można zwrócić towar w ciągu 10 dni
Mega plusy dla konika, animali i gnl
Libeerte, ja o zimie, Ty o lecie.
Klami, ojeny, faktycznie, przeczytałam reklamację  😡
Klami, dzięki, sprawdzę 😉
derby   "Pamiętajcie, tylko spokój Was uratuje."
06 lutego 2014 10:13
mam pytanie, czy dostawa w animalii powyżej 300zł jest gratis jak piszą czy jednak nie?

Chłopak zamówił pasze dla mnie na ponad 300 a dziś patrze na  rachunek a tam plus dostawa 13zł?

To jak to jest?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się