Włosomaniaczki, czyli walka o piękną grzywę (świadoma pielęgnacja)

Czy oliwa z oliwek nie obciaza wam strasznie wlosow? Po oleju kokosowym mam dziwne odczucia, jest jakas ciezka i gesta haha siedze z nia na glowie i troche sie boje efektu 😉
może nie zmywasz go do końca?
Ja mieszam olej z pestek winogron i oliwę z oliwek i włosy są lżejsze niż wcześniej 😉
Ale ja jestem jeszcze zielona jeżeli chodzi o włosomaniactwo,
jednak wydaje mi sie że taka może być tego przyczyna 😉
Łosiowa, bo kokos to [chyba] najlżejszy olej (albo jeden z najlżejszych), dlatego masz takie wrażenie 😉
Epikea, ja mam szampon BD niebieski, dla dzieci i mnie nie plącze włosów, jst ok.

Jonizująca suszarka do włosów cienkich i ich małej ilości to zło do kwadratu. Włosy są przyklapnięte, ulizane wręcz- zero objętości, ja mam czasem wrażenie, że dodatkowo szybko się po jonizacji w suszarce przetłuszczają. Próbowałam suszyć na różne sposoby i zawsze było to samo.


\zaraz się zbieram do drugiego Rossmanna, może tam trafię różowy BD...

Jestem po pierwszym myciu różowym BD - rewelacja! Jak narazie włosy nie mają przyklapu, zobaczymy jeszcze po nocy. Jak będą w dobrym stanie to znalazłam chyba mój święty graal wśród szamponów 🙂 kompletnie nie plącze włosów, domywa za 1 razem oleje, włosy po myciu są miłe w dotyku
arivle   Rudy to nie kolor, to styl życia!
15 czerwca 2012 17:50
A ja dorwałam w rossmannie Babydream fur mama  😅 Wielka butla stała jak byk na środku półki z płynami pod prysznic.  🙇 A przeczesując tą półkę wzdłuż i wszeż jakie fajne perełki znalazłam. Jak tylko mi się skończy mój izraelski płyn - notabene świetny, ale nigdzie go tu nie dostanę, to się obkupię!  😁

Dziewczyny, polecicie mi jakąś fajną odżywkę jako pierwsze O w OMO? Chciałabym jakoś odciążyć w pracy mąją Isanę różową, a nie mam pomysłu. Bo chciałabym ją czasem użyć jako drugie O, ale wtedy brak mi pierwszego  😵
arivle, a może zostawisz sobie Isanę do mycia włosów?