sklepy internetowe
Plus dla Bergo - Pani dzwoniła do mnie, czy mogę dostać inny kolor szczotki 😀 Dosłownie 5 minut po telefonie paczka była już wysłana, a przed chwilą kurier dzwonił, że zaraz będzie. 🙂
Też plus dla Bergo - łączenie zamówień, przesyłka - potwierdzam: teleport wręcz, mam coś wrażenie że ostatnią paczkę to wysłali zanim się przelew zaksięgował 😜
Plus dla sklepu Moliver - zazwyczaj tam nie zamawiam, ale akurat mieli coś co szukałam. Wysyłka bardzo szybko, kontakt telefoniczny super - dla każdego szczegółu. Musiałam niestety zmieniać rozmiar ochraniaczy + reklamacja ponieważ jedna rzecz była uszkodzona po transporcie. Z niczym nie było najmniejszego problemu.
Duży minus dla Podkowa liny - zamawiałam suplementy. Wysyłka była wysłana najgorszym kurierem z którym u nas mamy cały czas problem - paczki nie przywozi i mówi, że był przy całkowitym braku kontaktu. Zazwyczaj przy takiej sytuacji, zawsze sklepy internetowe pomagali bardzo szybko rozwiązać sytuację u kuriera. Niestety tutaj musiałam napisać kilka nie miłych maili. Jedna propozycja była, że przy zwrocie i tak musze ponosić koszty wysyłki. W końcu po kilka dniach udało się i kurier był. Niestety zabrakło jednego produktu, który był domawiany dosłownie parę minut póżniej i był natychmiast opłacony. Nikt nie kontaktował mnie w tej sprawie, 2 dni temu tylko otrzymałam maila - zamówienie anulowane. Na konto jak na razie nic od nich nie otrzymałam. Nie chce mi się pisać 4 brzydkiego maila dla 15 zł, ale nigdy więcej u nich nic nie zamówię.
To dziwne, ja z Podkową nie miałam nigdy problemu, może lepiej było zadzwonić i wyjaśnić, pan Marcin jest bardzo miłą osobą. Ja zawsze jak domawiam coś i chcę żeby było dołączone do poprzedniej wysyłki to dzwonię i informuję
Mega Plus dla sklepu Cordeo kontakt przez telefon w celu sprawdzenia dostępności towarów świetny, Pani leciała i patrzyła co ma z potrzebnego mi rozmiaru, dosłane dodatkowe zdjęcia na fb. Wczoraj wysłana paczka popołudniu była dziś z samego rana u mnie 👍 Do tego próbki pasz oraz smycz do kluczy. Jestem mega zadowolona
duży + dla sklepu punkt jeżdziecki. Zamówiłam 7 selenów. Bez problemu dostarczyli do stajni 😜 Dostałam tez bardzo fajne gratisy 🙂
+ dla sklepu Karina. Bardzo dobry kontakt. Informacje o gotowym do odbioru towarze dostałam mailowo i telefonicznie 🙂
+ Provender Zamawiałam jakiś czas temu 3 butelki respiratory, paczka doszła... a w środku 1 butelka cała, 2 potłuczone, ktoś to na poczcie przepakował, i dostałam nawet połowę stłuczonej butelki owiniętą streczem, druga bez dna... no masakra, komuś widocznie ta paczka spadała, wszystko się wylało (jedna butla ocalała) i jakiś pracownik poczty to przepakował sam i tak mi dostarczono. Po zgłoszeniu tego do sklepu, nie robili żadnych problemów, zajęli się reklamacją i zanim się sprawa wyjaśniła już miałam u siebie 2 nowe butelki 🙂
+ animalia.pl - W poniedziałek o 15.00 wymyśliłam sobie, że chciałabym zobaczyć pad przy okazji ogarniania spraw w Wawie we wtorek. Pan przez telefon dokładnie wyjaśnił jak mam to zrobić i które punkty wybrać, żeby pad na pewno dotarł. O 15.00 we wtorek wszystko było ogarnięte 🙂
A ja szukam sklepu z dużym wyborem odzieży jeździeckiej męskiej (wiecej niż 3 pstrokate polowki :p ) ktoś coś?
Szukam sklepu w którym zaopatrzę się w wyposażenie stajenne, chodzi o takie drobnostki, miarki na płyny, miarki do pasz, wiaderka, żłoby itd. w jak najkorzystniejszych cenach :kwiatek: a może ktoś widział gdzieś ostatnio promocje na tego typu produkty?
Ramirezowa, nie wiem czy to jest najkorzystniejsze, ale w Bergo jest całkiem sporo takich drobnostek, a ostatnio mieli darmową przesyłkę, więc myślę, że to już sporo "robi" (a takie żłoby, wiadra to jednak mogą mieć spory gabaryt)
Ramirezowa tutaj możesz zerknąć Mają też sporo sklepów stacjonarnych 😉
+ dla sklepu profit (Orzesze)
[quote author=Nasturcja-Renata link=topic=81.msg2786934#msg2786934 date=1527484005]
Ramirezowa tutaj możesz zerknąć Mają też sporo sklepów stacjonarnych 😉
[/quote]
Dzięki wielkie :kwiatek: właśnie widzę, że jest niedaleko mnie. Pojadę zerknąć może akurat mnie zaskoczą 😀
też wrzucam + dla sklepu internetowego Profit - bardzo fajny kontakt i szybko 😉
Jakieś opinie na temat Końskie Smaczki?
http://konskiesmaczki.pl/Zrobiliśmy tam zakupy tydzień temu i cisza 🙄 ani zakupionych towarów, ani meila, anie informacji że to zamówienie w ogóle przyjęte jest... :/
Zembria,wlaśnie tu weszłam żeby napisać o tym sklepie.Mąż chciał mi zrobić niespodziankę i kupił ten lokalizator gps,o którym była mowa w wątku terenowym.PONAD DWA TYGODNIE TEMU!Już urodziny minęły a sprawa wygląda dokladnie jak u Ciebie,ZERO kontaktu,telefonu nikt nie odbiera, na maile nie odpisuje. 😤 Na pewno tak tego nie zostawie,dzisiaj przemyśle jak działać.
A gdzie znalazłaś numer telefonu? Szukaliśmy na stronie, ale jakoś nie znalazłam.
zembria zrób dym na ich profilu na facebooku
Tak początkowo zrozumiałam z tego co mąż mówił,że
próbował kontaktowac się z nimi na wszystkie sposoby ale jeszcze lepiej: telefonu nawet nie podali na stronie.Przejdę się na policję ale dopiero po weekendzie będę mogła.A Ty co zamierzasz?
Kurka, jeszcze się nie zastanawiałam co robić, dopiero co tak nas jakoś tknęło, że to coś za długo bez żadnej informacji od nich :/ Pisalam do nich na fb, odczytana wiadomość została, spróbuję jeszcze raz dziś... może mniej uprzejmie tym razem 😤
zembria słusznie. Napisz, że jeśli nie dostaniesz od nich odpowiedzi dzisiaj, to sprawę zgłaszasz na policję. Może ich to ruszy
Ja nie ma fb ale zrobie to samo z konta siostry..
Nic mi nie odpisali, ale mąż dostał meila, że właśnie wysłali... cóż za zbieg okoliczności 😎
Mój mąż też dostał maila,pytaja się czy wysyłać czy anulować..jeśli dziś nie nada paczki i nie dostane nr nadania to nie wiem..skany rozmów i nr konta zrobiłam.niepoważne to wszystko.
Czy może wiecie co się dzieje ze sklepem Punkt Jeździecki??
Złożyłam zamówienie 20 dni temu i cisza.... napisałam 2 maile i cisza... telefonu nikt nie odbiera ...
Mam podobny problem z Punktem Jeździeckim. 16 dni temu zrobione zamówienie (w potwierdzeniu czas wysyłki 24h), brak odpowiedzi na maile, nie odbierają telefonów.
[quote author=rybka link=topic=81.msg2759398#msg2759398 date=1519122051]
Czy może wiecie co się dzieje ze sklepem Punkt Jeździecki??
Złożyłam zamówienie 20 dni temu i cisza.... napisałam 2 maile i cisza... telefonu nikt nie odbiera ...
Mam podobny problem z Punktem Jeździeckim. 16 dni temu zrobione zamówienie (w potwierdzeniu czas wysyłki 24h), brak odpowiedzi na maile, nie odbierają telefonów.
[/quote]
A potwierdziłaś zamówienie, w mailu, który od nich dostałaś? Bo ja miałam taki problem, a później okazało się, że nie potwierdziłam zamówienia w mailu, który dostałam.
Tak, potwierdziłam. Potem na pierwszego maila odpisali, że był błąd w systemie i na jeden z produktów trzeba czekać 7 dni. Potem już tylko cisza.