Co mnie wkurza w jeździectwie?

Mozii   "Spełnić własną legendę..."
04 października 2023 10:00
Constantia, Szkoda, że nie mamy przycisku Lubię to! W punkt. W naszym środowisku w ogóle jest jakieś przyzwolenie i moda na "nie znam się, ale się wypowiem".
karolina_, o dokładnie!

Mnie nie dziwią coraz częściej "instagramowe ekspertki" skoro nasza influencerska gwiazda od rozluźniania żołądka wstawiła ostatnio np. galop przed (,że nieprawidłowy/gorszy) i po (lepszy, po dłuższej swojeje jeździe)... no i ten "przed" to był całkiem poprawny kompaktowy galop, a "po" się rozleciał w czterotakt. 🙂 Ale co tam. Co tam jakość i poprawnosć chodów, najważniejsze, że "luźny żołądek".
kotbury, masz linka?
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
05 października 2023 14:37
kotbury, Ona już dłuższy czas wali czterotaktem. Mam gdzieś screeny faz galopu z jednego filmiku. Podrzucę
kotbury, a to nie jest po prostu odwrotnie wstawione - pomylka?
karolina_, heheh...
chyba nie i w tym jest problem🙂
Ale zachwyty w komentarzach są, to najważniejsze. 😉
A to nie są ujęcia dwóch różnych osób? Ciuchy inne.
Facella   Dawna re-volto wróć!
05 października 2023 18:33
mindgame, to są ujęcia z różnych dni, chyba że po drodze między ujęciami przesiodłali i zmienili ochraniacze...
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
05 października 2023 21:41
flygirl, tam to standard. Komentarze in minus są od razu praktycznie usuwane, a jak pociągniesz temat, to zostajesz zablokowana 😉 taka tam cenzura 😉
Aaa okej, myślałam ze trafiłam na sam początek, bo tam było chyba tylko 5 komentarzy. Nie przyszło mi do głowy, że większość może już być usunięta.😂
Ale po grzyba w ogóle komentowac filmy komuś kto nie widzi że koń się rozciąga i traci rytm i myśli że jest git? Przecież to szkoda paznokcie o telefon wycierać