System opieki zdrowotnej

Która z Was jest lekarzem?
Taniu ja studiuję lekarski.
yć może nie jeden taki dyplom uratuje kiedyś życie tobie, albo komuś z twoich bliskich.

Dyplom uzyskany dzięki dawaniu sobie jakoś .... - wątpię. Obawiam się że może być jedynie zagrożeniem.

wpierw radzę popracować nad umiejętnością konstrułowania dluższych wypowiedzi 
Nadzieja że pokazane paluszkiem / i wyjaśnione, nie jeden, a dwa razy 😂 / zdanie, zostanie przez ciebie zrozumiane - umarła. Widać konstrułkcja zbyt skompliłkowana była 🤣 🤣 🤣

Twoje wypowiedzi robią większą furrorę wśród wykładowców PUM-u niż "demoty". Jak ktoś wreszcie rozpozna w uroczym "pączuszku" - joakul - będziesz sławna. Egzamin z "neuronów" zdany przed przystąpieniem - na bank ❗ Dyplom, sława, kariera...... ech. 👍 
Służba  ❓ Zdrowia ❓
A może wpierw egzamin z polskiego? Nie jeden 😉, a dwa? Wpierw ze czytania ze zrozumieniem a potem i ze pisania po polskiemu trochu lepiej.

W Służbie Zdrowia  dobrze nie jest ale, jak widać, może być gorzej. Cieszmy się zatem z tego co jest.

proszę wyjaśnij mi tylko, cóż to za 'egzamin z neuronów' bo aż mnie zżera ciekawość.

co do reszty zacznę chyba stosować metodę ElMadziarry :    💃 🥂
uspokójcie się.
Może to nie miejsce na dyskusje na ten temat? Może nie warto?
proszę wyjaśnij mi tylko, cóż to za 'egzamin z neuronów' bo aż mnie zżera ciekawość.

Zdaj ze polskiego choć ze jeden.
'egzamin z neuronów' = egzamin z "neuronów" ???
Chyba jednak nie jeden a dwa do zdania.  Pisanie i czytanie.
O egzamin z "neuronów" zapytaj dowolnego studenta I roku WL. Wprawdzie będzie miał do niego kilka lat ale ci wyjaśni. A jak zda to nawet diagnostykę dolegliwości bólowych o typie migreny może ci wyjaśni. Przepraszam - spróbuje wyjaśnić. Ze względu na utrudniony odbiór - w skuteczność - nie wierzę.
Powodzenia "Gwiazdo"


'neurony' to nie jest przedmiot. Może chodziło o neuroanatomię lub neurologię? Coś dzwoni, ale nie w tym kościele.
co do reszty:  💃 🥂