sklepy internetowe

ode mnie też + dla decathlonu 😉
ode mnie ogromne plusy dla podkowa-liny oraz jak zawsze GNL :kwiatek:
póki co ogromnie duży minus dla pasi-konika. "Póki co" - bo temat ciągle się toczy. Liczę na to, że sprawa rozwiąże się z korzyścią dla mnie bo takiego niedociągnięcia w żadnym sklepie jeszcze nie przeżyłam.

Zamówiłam ochraniacze dla koniska, okazały się za małe, więc odesłałam z fakturą, i formularzem gdzie podałam, że proszę o wymianę na większy rozmiar. I mijają 3-4 tygodnie, zaczęłam się niepokoić więc dzwonię z pytaniem co się stało? 👿 A oni zdziwienie, że przecież odesłali pieniądze...? I co śmieszne nawet nie całą kwotę! I nawet nie wiedzą jak to się stało...  🤔  no ręce mi opadły? Jak odesłąli pieniądze? Jak to nie całe?? Ja chciałam wymienić a nie odsyłać 👿

I pierwsza propozycja "Pani Szefowej" - Albo odeślą mi resztę pieniędzy, a ja złożę ponowne zamówienie, albo odeślę im te, które mi odesłali o oni ściągną od dostawcy interesujące mnie ochraniacze, - których to czas dostawy wynosi wg ich strony 7-14 dni... i co mam powiedzieć? Odechciało mi się
tych ochraniaczy? No tak! Po takim czasie serdecznie dziękuję... Ale wciąż ich konisko potrzebuje, a obie propozycje wychodzą ze stratą dla mnie i finansową i czasową.

Także teraz czekam bo zaproponowano mi w końcu trzecie rozwiązanie - i jakie ono będzie i czy na koniec się uśmiechnę? - okaże się dopiero w połowie stycznia.  🤔
Ogromny "+" dla FEBRO  🤣
ja zamówiłam w jednym ze sklepów m.in derke i leki. pilnie potrzebne, czekalam na potwierdzenie czy wszytko juz jest (cos sciągali), kiedy wysla, na nr konta itd... po kilku dniach od dnia na które potrzebowałam dostać, dostalam wiadomosc, czy pasuje....
- co pasuje, jak nic nie dostalam...
okazało się, ze faktycznie, bez informacji wyslali. ale nie do mnie... (ja nawet adresu nie dalam...)
derka byla ostatnia, odzyskac nie mogli
(tak przy okazji: przyznalibyście się gdybyscie dostali nie swoją paczke za pare ladnych stów?),
przyslali reszte (ale tez nie wszystko, no i z inna derką (ich bardzo fajna propozycja "na razie"- ale mi nie pasującą zeby na taka kase wydac (nie napisali jaka bedize choc pytalam) po ponad tygodniu od spodziewaego... (czyli lacznie 2...) i jeszcze z czyms co mam odeslac bo  pomylkowo wrzucone.
no nie fajnie... dostane ją, nawet w lepszej cenie z bergo (porzadna firma, przynajmiej real wyjasniony ttermin i rabat) - ale tez w polowie stycznia, bo swieta itd, i producent ma przerwe... (inne sklepy tez nie sciagną, no i juz promocji nie bedize takiej)

doceniam, ze sklep chcial dobrze, dal dobra cene, ze szybko (tzn mialo byc).... ale taki balagan i w efekcie brak potrzebych rzeczy (przeciez moglam jeszcze wtedy kupic gdzie indziej i tez w takiej cenie;/)
no cóż, jakie wrażenie mi zostanie, czy bede polecac zalezy od tego np ile ma za to co dostalam zaplacic.. bo przeciez tez to inne sklepy i to rabatowo mialy. a tu chcialam bo szybko, bo volta, bo fajnie... a wyszlo- przynajmiej na razie nie fajnie
podziel się jeszcze informacją kto-to taki profesjonalny 😉
na razie to przez bycie pro-klient, zbieg fatalnych przypadków raczej. no niedopatrzenia oczywiscie...
ale czy całość sytuacji da opinie profesjonalizmy czy nie... to zależy jak się sprawa skończy - bo to jaki jest finał świadczy o profesjonalizmie. przypadki, potknięcia się zdarzają, ważne jak z nich wychodzimy.
współczuje jedocześnie straty paru stów. ale i sobie nerwów i koniowi dłuższej choroby i marznięcia. jedno, co mnie przed już powazymi krokami powstrzymało, zę posiadana derka villa przez 2 tygodnie deszczy nie przemokła... ta mial byc na zmiane ;] zdazylam kupic polara pod, pożyczyć itd...
horse_art, nie wiem ale piszesz strasznie chaotycznie - czy jesteś pod jakimś wpływem środków odurzających czy co? I jeżeli chcesz wystawić negatywmą opinie to napisz nazwę sklepu, a nie jakimiś połśrodkami się posługujesz...
Ja wystawiam plusy + dla :

-gnl ( gwiazdkowy prezent przybył do mnie przed wigilią)
- horse-fit.pl również za szybką realizację

Horse_art dokładnie, ciężko się połapać w tym co opisujesz. Jak chcesz napisać, ze nie jesteś zadowolona, nazwę sklepu i że długo czekałaś, a Twoje zamówienie było pomylone/niekompletne/ otrzymałaś nie ten towar który zamawiałaś. 😉 
opisałam "sytuację". która wcale nie jest jednoznaczna. nazwa sklepu nie jest w tym momecie najważiejsza. sklep to sklep - taki temat wątku. nie tylko "plusy i minusy dla sklepów".

Olson, jeśli nie rozumiesz - nawiązując do poziomu twojego komentarza - zmień leki(albo zacznij brać). tylko czy są jakieś na rozumienie? ....

do obrazu sytuacji, pytanie padło (wyłuszczyłam) - czy oddalibyście przesyłkę, za której nie zamówiliście=nie płaciliście?
horse_art, w takim razie ja również poproszę tabletki na rozumienie, bo nie rozumiem większości Twoich postów
I tak - ja bym oddała paczkę za kilka stów... Zwłaszcza, że przecież sklep może sprawdzić komu wysłał...
sprawdził. osoba nie przyznaje się, ze dostała ;/
horse_art, ale ktoś podpisał dokument odbioru, czy kurier czy poczta ma coś takiego i ma obowiązek na prośbę zleceniodawcy tenże dokument udostępnić... wówczas nie da się nie przyznać...
_Gaga, wiesz - nie ja to zalatwiam - nie ja wyslalam tylko sklep. jak sobie sklep nie radzi - to już sklepu problem.
ja wiem jakie sa srodki prawne. nie mozna sobie zawlaszczyc ani paczki ani przelewu jesli były przesłane nie za coś tam, a omyłkowo (już byliśmy w takiej sytuacji - np instytucja wyslala kase - przez przypadek i naszą i cudzą)
jak sklep nie potrafi / nie chce wyegzekwować to już o nich świadczy prawda? ja mam o to walczyć? dlaczego? ich kasa...
ja czekałam, czy to szybko załatwią (zlokalizowali osobę i kontaktowali się z nią) żeby tą swoją paczke dostać. ale nie załatwili.
Ej czy ja Ci mówię że masz odzyskiwać czyjąś paczkę?
Napisałam jedynie, że nie można się nie przyznać skoro się coś podpisało
i proponuję zakończyć na tym offa...
Ja również nie mogę się logicznie połapać w wypowiedzi horse_art jak i nie do końca rozumiem wypowiedź Nagato bo już w końcu nie wiem czy ochraniacze są w pasi-koniku czy u niej I np postawienie w cudzysłów hasło "Pani Szefowej" sugeruje mi trochę ujmujemy szacunku tej osobie. Wystarczyło Napisać "Pani Szefowej" bez cudzysłowia. Błędy się zdarzają, nie ma co ujmować szacunku innemu człowiekowi. Ale może to moja nadinterpretacja 😀
[quote author=horse_art link=topic=81.msg2252676#msg2252676 date=1419785517]
nazwa sklepu nie jest w tym momecie najważiejsza. sklep to sklep - taki temat wątku. nie tylko "plusy i minusy dla sklepów".

[/quote]

Myślałam, że w tym wątku chodzi o to, że ktoś po + czy - może sobie wyszukać jakiś sklep w którym zamawia pierwszy raz i sprawdza czy warto, bo chce uniknąć takich nieprzyjemności jak Twoje. Dlatego myślę, że akurat nazwa sklepu ma tu znaczenie. 😉
Balajlama no właśnie w tym cała sprawa, że ja tych ochraniaczy nie mam i czekam na nie od początku grudnia, a oni zamiast je wymienić to mi część pieniędzy odesłali... A w cudzysłowie Pani szefowa, bo w końcu nie wiem czy z szefową to zostało uzgodnione, czy z kierowniczką zmiany czy z kimś odpowiedzialnym za moje zamówienie 😉
asds   Life goes on...
29 grudnia 2014 18:18
Jak zwykle plus dla dobry-kon.pl.  😅

Duze zamówienie złozone dziś, najpielniejsze rzeczy wysyłają jutro,a  resztę w środę jak dostawę dostaną. Strasznie podoba mi się w tym sklepie podejście pro do klienta - Pani Nina i Karina starają się naprawdę pomóc, a jakby co to przez telefon doradzą lub zaproponują  coś w zamian podobnego co jest dostępne w podobenj cenie od ręki na sklepie.

Polecam!

Plus także dla animalia.pl. Super kontakt jak zwykle w trakcie realizacji całego zamówienia.  :kwiatek:

A.   master of sarcasm :]
30 grudnia 2014 15:23
Plus i zarazem minus dla Pro Linen. Zamówione siemie i wysłodki doszły, oraz jedna z dwóch lizawek solnych. Doszła też sieczka, ale nie taka, jaką zamawiałam. Po moim telefonie została dosłana już odpowiednia sieczka, ale nie następnego dnia tylko po weekendzie. Druga lizawka solna nigdy nie doszła. To było moje drugie, ale raczej już ostatnie zamówienie w Pro Linen.

Mały minusik dla konik.com.pl: przy opisie witamin na stronie nie jest zaznaczone że zawierają one składniki modyfikowane czyli gmo.
Duży plus za szybką realizacje mojego zamówienia 😀 wczoraj opłacone dzisiaj dostałam! Natomiast animavet taki szybki już nie jest, 29 grudnia rano zapłacone ,a dzisiaj dopiero wysyłają, więc w piątek dostanę. Zobaczymy.
Ponownie plus dla konika 🙂
Ogromny plus dla:
- yard-equites - Bardzo miła obsługa, szybka wysyłka, dużo promocji, a jak się do nich ładnie uśmiechnie, to często naliczają jakiś dodatkowy rabat dla indywidualnego klienta 🙂
- animavet - szybka wysyłka, sprawny kontakt e-mailowy
wielkie plusy dla konika i animalii  :kwiatek:
strzemionko   w poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały LAS ;)
01 stycznia 2015 21:34
Drugi plus dla pana Podkowy - za dobry, kolorowy sprzęt a przede wszystkim za zaufanie do klienta i szybką wysyłkę bez odnotowania wpłaty  😎
Ode mnie póki co minus dla Arcus'a.

Zamówienie złożone 7 grudnia.
8 grudnia dostałam informacje że trzeba czekać 7-10 dni roboczych.

Czekam do tej pory, nic mnie nie poinformowali że trzeba dłużej czekać, dopiero jak 30 grudnia  się spytałam co z zamówieniem to dopiero odpisali.
dzisiaj jest 16 dzień roboczy.

wędzidło miało być na prezent na święta :/ trochę się wkurzyłam
Plus dla MK Sklep . Liczyłam, że przesyłka dojdzie po tych wszystkich świętach, a tu proszę dokładnie 31 zapukał kurier !  🙂
Ode mnie leci wielki + dla X-Horse.
Biotyna z czasem realizacji 14 dni, doszła do mnie w 4 dni, wliczając święto. Super kontakt mailowy, od razu poszło pytanie czy mogą wysłać kurierem w cenie paczki pocztowej, bezpośrednio z hurtowni. No i świetna cena.
+ dla konika
mega duży + dla decathlonu (infolinia super)
Eh minus dla sklepu TROK bo niby było wszystko dostępne (zamawiałam buty i odżywkę) telefonicznie ,ale potem napisałam jeszcze dokładnie smsa co to ma być w jakiej cenie itd żeby nie było pomyłki no i buty przyszły... ale tylko buty... pisałam jeszcze wcześniej raz czy wysłano do mnie tą paczkę i dostałąm odp, że tak ale o odżywce nic nie wspomniał dopiero jak zadzwoniłam to powiedział że nie ma a będzie dopiero w lutym najwcześniej... :/
Za to ogromny + dla konika 😀 oni jak czegoś nie mają to od razu mówią i dopiero wysyłają gdy wszystko jest i pytają powtórnie czy nie zrezygnowałam 😀 + mają często rabaty 😀
Z GNL też jestem zadowolona ale raz musiałam czekać ok 3 tyg na paczkę 😀 ale przynajmniej wszystko doszło i coś tam dorzucili 😀
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się