sklepy internetowe

Kwestia czy rachunek zamknięty(nie istnieje juz), zablokowany czy zostal błędnie wpisany (czyli istnieje prawdopodobieństwo że istnieje), bo moze istniec koniecznośc złożenia w banku prosby o zwrot.
wyraźnie zostało napisane, że konto jest zablokowane - czyli istnieje tylko nie mają do niego dostępu
żaden zwrot do mnie nie przyszedł

dziwi mnie jedynie, że wpłacając pieniądze na konto podane na fakturze dostaję upomnienie, że nie dość dokładnie czytam maile

jako sklep zrobiła bym wszystko w takiej sytuacji, żeby niewłaściwy nr konta po prostu nie dostał się w ręce kupującego - w żaden sposób  😉


ale wysyłka szybka, i to na +


dziwi mnie jedynie, że wpłacając pieniądze na konto podane na fakturze dostaję upomnienie, że nie dość dokładnie czytam maile


delikatnie rzecz ujmując... to mało profesjonalne
Duży plus dla sklepu www.sklep-grene.pl szybka przesyłka, bardzo dobrze zapakowany towar, świetny kontakt 🙂
Dwa zaległe plusy dla konika, i jeden dla amigo 🙂
no powiedzcie, ze to przypadek, a nie pech do grene....
zrobilam zamówienie w tym samym czasie co znajoma.
ona juz przesylke rano dostala, a ja dzis kolejnego maila - jaki sklep bedzie zamówienie realizował...
Kameleonik   Bo życie jest piękne...
04 grudnia 2014 19:56
największy + jaki sie da dla sklepu equidea . Wysyłka ekspresowa (mimo że załapałam się na darmową), świetne promocje i super obsługa. Chyba bd częściej robiła zakupy w tym sklepie.
+ dla konika za miłą obsługę w postaci Dworciki, która bez problemu pomogła mi w zrealizowaniu zamówienia bez kosztów wysyłki  🙂
Plus dla Bergo - jak zawsze 😉
Czy ktoś z Was robił może zakupy w http://justriding.com/ ? Niedawno zrobiliśmy zamówienie na sporą kwotę i czekamy. Na maile nie odpowiadają. Status zamówienia zapłacone i nic się nie zmienia. Gdyby chociaż poinfornowali, że czekają na dostawę w takim a takim terminie to wygladałoby to normalnie...
Siedzibę mają w Anglii może tam dłużej maile idą🙂 Nie no żartuję. Lepiej moze zadzwoń jest też polski numer.  Może im maile do spamu uciekły
Tak zrobię, dzięki (ja akurat mieszkam w UK). Właśnie przejrzeliśmy sobie opinie klientów na FB ( oddział brytyjski) i niestety często są mało pozytywne, a brak kontaktu i ignorowanie maili od zniecierpliwionych czekaniem klientów to u nich norma..., a np też jakiś facet dwa lata czeka na zwrot pieniędzy  🤔. Nasza płatność była zrobiona PayPalem więc z ewentualnym zwrotem pieniędzy nie będzie problemu.
Wielki plus dla horsee.com.pl . Pani Monika przemiła, pomimo ogromnej przeceny nic nie było uszkodzone, bardzo dobrej jakości. Bardzo miłe zaskoczenie z ekstra produktami - smakołyki, próbki pasz i spray do grzywy i ogona. Zdecydowanie u nich będę stałym klientem.
Pech czy mam już nigdzie nie zamawiać?? 😁

Czy ktoś  miał podobny problem z grene.pl?
Na końcu składania zamówienia kliknęłam chyba zamów czy coś takiego i wyskoczył  jakiś błąd na nowej stronie. Zrobiłam to ponownie i to samo wyskoczyło. W zakładce "Historia Moich Zamówień"  mam dwa zamówienia, takie same tylko inne nr:
Numer Zamówienia: 41763 Status Zamówienia: Zamówienie otrzymane
Data Zamówienia:
05 grudzień 2014, piątek
Wysłane Do:
Produkty: 0
Wartość Zamówienia: 94.50 zł

Nazwy produktu  i ilości brak, jest tylko kwota . Na maila nic nie dostałam. Na jeden nr sie dodzwoniłam to się dowiedziałam, że nikt dzisiaj nie pracuje i pan mi nie doradzi co robić. Na maile nie odpisują....
siwaaa, jeżeli dziś nie pracują, to ciężko, żeby na maila odpisali 😉
Opis problemu brzmi tak, jak to, z czym kiedyś się spotkałam. Możliwe że sypnął się serwer firmy, która obsługuje Grene. NA Twoim miejscu zrobiłabym screeny z ich strony z tymi produktami, które włożyłaś do koszyka i wysłała im maila z opisem problemu i numerami zamówień, które dostałaś w potwierdzeniu złożenia zamówienia.
A w poniedziałek próbuj dzwonić.
Dzięki, screeny porobie. W poniedziałek będę dzwonić.  Problem napisałam im w wiadomości na FB, po jakimś czasie odpisali, że sprawdzają i cisza.
Mam nadzieję, że sie wyjaśni, bardzo mi zależy  😉
siwaaa poczekaj do poniedziałku daj ludziom dzień wolny w niedzielę...
Balajlama czytanie ze zrozumieniem się kłania....

Napisałam, że zadzwonię w poniedziałek skoro w soboty nie pracują. A  zapytać chyba można czy ktoś miał podobny problem??   🤔
Dzięki, screeny porobie. W poniedziałek będę dzwonić.  Problem napisałam im w wiadomości na FB, po jakimś czasie odpisali, że sprawdzają i cisza.
Mam nadzieję, że sie wyjaśni, bardzo mi zależy  😉


Dla mnie zdanie:"Problem napisałam im w wiadomości na FB, po jakimś czasie odpisali, że sprawdzają i cisza." sugeruje że mocno się niecierpliwisz i nie pasuje ci ta "cisza" dlatego napisałam to co napisałam. Sądzę że czytam ze zrozumieniem i mnie to nie boli. Maturę ogarnęłam 🙂
ode mnie duże plusy dla sklepów:
equi-point
pasi konik
beckersport
arcus konie


W przypadku jednego sklepu jeszcze się waham co napisać.
+ dla gallopera ,sprawna wysyłka, wszystko w porządku i oczywiście kuponik 5% dorzucony jak obiecano 🙂
Just Riding - nie polecam. 10 dni od zakupu, nic nie zostało wysłane. Status zamówienia bezmiennie: "zapłacone" i nic więcej.  Na swojej stronie obiecuje zupełnie inne zasady przeprowadzenia transakcji, obiecuje 3 dni na sprowadzenie brakujących rzeczy z hurtowni i generalnie podaje inne jeszcze gruszki na wierzbie 😉. Firma nie odpowiada na emaile, pytania przez Facebook (oddział w UK), nie odbiera telefonów, nikt nie obsługuje live chat na ich stronie. Skończyło się założeniem sprawy o refundację przez PayPal.

EDIT: Poki co zostalismy ladnie przeproszeni i uzyskalismy satysfakcjonulace wyjasnienie. Firma wydaje sie, ze odpowiedziala wszystkim zmartwionym klientom, nie tylko nam. Poki co czekamy - i damy znac jaki efekt. Przepraszam za brak polskich liter, pisze teraz z komputera ktory nie ma polskiego ukladu klawiatury...
Livia   ...z innego świata
09 grudnia 2014 08:51
Ode mnie wędruje plus dla animalii, kolejny zasłużony 🙂
Zaległe plusy dla:
+dobry-kon
+konik
+ gnl
malinowaa   Życie zaplątane w końską grzywę...
10 grudnia 2014 17:31
Mały "-" dla Equishopu- na stronie były dostępne Veredus Olympus Value Pack, czarne w rozm. M i L. Zamówienie na te w rozm. L złożone w niedzielę, maila dostałam, że produkty dostępne, teraz oczekiwanie na wpłatę. Pieniądze wysłałam we wtorek, wszystko cacy- no i czekam. Telefon w czwartek od Pani, że oni jednak ich nie posiadają. Szkoda, że potem, do bodajże soboty te ochraniacze na stronie widniały, a na maila dot. tego, czy skoro są dostępne, to czy może nie muszę po prostu dłużej poczekać, żeby zamówili, nie wiem, nie znam się- niestety odpowiedzi nie dostałam 😉
Plusik dla Grene   pomimo awarii na stronie którą udało się rozwiązać w poniedziałek,  oraz niby braku przelewu 3 dn roboczei po przelaniu go na konto, i braku paragonu. Mam nadzieję, że derka będzie pasowała.  Na szczęście  kurier nie zawiódł i paczka już dziś  dotarła.   😉
Ogromny plus dla Jarpol za super kontakt, miłą obsługę i fantastycznie wykonaną derkę.
Euforia_80   "W siodle nie ma miejsca dla dupków!"
12 grudnia 2014 07:17
http://konie.sklep.pl/
czy ma ktoś może jakis kontakt telefoniczny z tym sklepem?
+ dla grene, bardzo milipanowie z oddzialu w koninie 😀
Czy ktoś może coś powiedzieć nt. sklepu X-horse? Wyszukiwarka wypluwa jeden post z pytaniem i nic więcej. Nie lubię kupiwać za pobraniem, wolę przelew, ale nie wiem czy mogę bez obaw przelać im z góry pare stówek. Ktoś u nich kupował?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się