Howrse cup - gra

Re-Volta
1. CzarownicaSa
2. calore

Voltopiry
1. Cierp1enie
2. Aniapa
3. Alabamka
No właśnie, podpinam się do pytania aniapa, bo nie wiem gdzie się zapisać. 😉
Re-Volta
1. CzarownicaSa
2. calore
3.Deni
4. Spinka666 (koleżanka ze stajni) muszę się tylko z nią skontaktować, w razie czego zaklepuję miejsce.
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
25 lipca 2012 18:09
olciiik no dobra, możesz mi wystawić za jakąś niską cenę krycie tym Twoim ogierem? Mam tylko 3 pkt dorastania, więc wyźrebię klacz pewnie jutro, ale zawsze to jakiś postęp w grze.
olciiik   `Dzień dobry, kocham Cię`
25 lipca 2012 18:13
CzarownicaSa, wystawione 😉
A w tej hodowlanej grupie to będzie jakiś wymóg kupowania kuponów czy coś takiego? 👀 Bo ja nie mam za bardzo doświadczenia w hodowli, ale chętnie bym się tym zajęła. 😉
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
25 lipca 2012 18:17
olciiik nick masz taki jak tutaj?
Re-Volta
1.

Voltopiry
1. Cierp1enie
2. Aniapa - o ile mogę 😉

Edit:
Ale wyjaśnijcie mi, jak to do końca widzicie - grupa hodowców "przygotowuje" konie z dobrymi wskaźnikami dla grupy "diamentów"? Bo przecież żeby wygrywać w zawodach i zdobywać diamenty trzeba mieć coraz lepsze konie...


myślę, że zdobywać konie i np odstępować nam jakieś, plus zostawiacie sobie, oczywiście my też będziemy trenować i rozmnażać nasze konie, ale to wy będziecie musiały zdobywać lepsze pg i um wrodzone 🙂
My musimy zdobyć udział w mistrzostwach

FlyGirl - nikt nie jest zmuszany do kupowania kuponów 🙂 to tylko dobrowolna rzecz 🙂
olciiik   `Dzień dobry, kocham Cię`
25 lipca 2012 18:19
CzarownicaSa, tak 😉
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
25 lipca 2012 18:23
Nie mogłam znaleźć Twojego konia 🙁 Na razie pokryłam ogierem z BLUP 63 i... d**a. Urodził się ogierek z PG 629 😵 Czyli muszę do jutra czekać, aż ktoś z drużyny będzie miał krycie ogierem z 100 BLUP.
olciiik   `Dzień dobry, kocham Cię`
25 lipca 2012 18:28