Konie czystej krwi arabskiej

Juniorzy w piłkę nożną grają 2x45min i proszę nie mów, że na poziomię ME nie są poddawani maksymalnemu (oczywiście jak na swój wiek) obciążeniu, podobnie jak ci siedemnastolatkowie [url=http://pl.wikipedia.org/wiki/Najlepsze_wyniki_juniorów_młodszych_w_lekkoatletyce]siedemnastolatkowie[/url]
Wracając do koni, nie znam się na wyścigach, ale PZJ określa w jakim wieku koń może startować na jakim poziomie, i nikt nie wymaga od 4latka skakania 140cm czy piafów, więc czekanie z siodłaniem do 6 roku życia jest moim zdaniem tak samo uzasadnione jak czekanie do 10

edit: ort  😡
Juniorzy w piłkę norzną piłkę nożną powinno być

Akurat trenowałem jako junior piłkę nożną i boks. Jako dorosły miałem okazje trenować BJJ i widzieć przygotowania zawodnika do zawodowych walk w MMA. Jeśli ty widzisz korelacje między tymi poziomami uprawiania sportu, to nie bardzo mamy miejsce na dyskusje. A jeśli chodzi o sens czekania do 6 roku życia u koni to ja nie mam jasnego zdania w tym temacie. Ale uważam, że trzeba mieć twarde badania naukowe, aby tak twardo stawiać tezy. A Tobie raczej ich brakuje, bo np. argument o PZJ jest zwykłym sofizmatem i argumentum ad traditionem jednocześnie. Ludzie kiedyś święcie wierzyli że słońce krąży wokół ziemi, a przeciwników palili na stosie. To nie znaczy, że mieli racje. Dokładnie tak samo PZJ i ludzie na wyścigach. Badania jasno to pokazują. Nie brakuje opracowań naukowych publikowanych w czołowych pismach światowych typu peer review oraz dobrych książek. Polecam Dr. Hilary Clayton, Gerd Heuschmann. Nawet ostatnio na wykładzie w PKWK był najwyższej klasy naukowiec i w dodatku polak dr. Marcin Komosa. Można było za darmo się czegoś nauczyć.

P.S. Sam myślę o dawaniu swoich koni w trening wyścigowy, ale jestem przekonanany, że to co najmniej krzywdzi te konie, a w wielu wypadkach to poprostu barbarzyństwo. Życie... Każdy wybiera swoją drogę.