kącik żółtodziobów - czyli pytania o podstawy

A czy spotkał się może ktoś z podkładkami, żelkami, które miałyby zapobiegać przesuwaniu się siodła?
Haffek, glut pod czaprak.
budyń I taki zwykły glut pod czaprakiem się sprawdza? I dlaczego pod czaprakiem, a nie nad by trzymał siodło?
_Gaga nie znam się, dlatego zadaję pytanie ogólnie (po to jest kącik żółtodziobów)- co daje podkładka podnosząca przód (oprócz tego, że go podnosi
Zapytałaś czy zapobiegnie przesuwaniu się siodła do przodu, nie co daje... zadawaj precyzyjne pytania - dostaniesz dokładniejsze odpowiedzi... 😉
Haffek, szukaj podkladek antyposlizgowych zakladanych pod czaprak. Dobrze sprawdza sie Horze Ultimate Neoprene Anti-Slip Pad.
Dementek   ,,On zmienił mnie..."
04 lutego 2016 07:49
budyń I taki zwykły glut pod czaprakiem się sprawdza? I dlaczego pod czaprakiem, a nie nad by trzymał siodło?


Bo  czaprak będzie się i tak przesuwał, a razem z nim siodło.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, będę się rozglądać za jakimś glutkiem 🙂
Haffek, glut nie pomaga, jak koń sie spoci to robi sie ślisko miedzy glutem, a grzbietem i wszystko leci tak samo.
Libeerte Jak kobyła wraca do regularnej pacy to brzuch jej maleje i chciałabym jej zdjąć podogonie i jakoś w jakimś małym stopniu zapewnić lepszą stabilizację siodła
Haffek, No ja tez kupiłam w tym celu 😉 i średnio to działa niestety. Wystarczy przejechać po nim mokra ręka i zobaczyć, ze się ślizga 😉 na końcu identycznie sie zachowuje
Libeerte Czyli lipa trochę. Czuję, że się chyba nigdy nie pożegnam z podogoniem 😀
Możesz wypróbować ta matę z postu Majorowej, ale zwykły glut poza fajna amortyzacja nic według mnie nie daje 😉
Dokladnie. Ja kupilam ta podkladke dla fiorda i problem wedrujacego siodla zniknal.
Czy od sprzedaży konia należy odprowadzić podatek do US? Czy nalezy gdzies to zgłosić?